hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Apple, Samsung és BMW kapták a legtöbb említést a magyar neten

A SentiOne elkészítette a Social Index kutatását, amely különböző márkák online jelenlétének minőségét méri a social listening módszer segítségével. Ez egyfajta szöveges webanalitika, ami a felhasználó által megadott bármilyen kulcssszó, kulcskifejezés (például márkanév, terméknév, személynév, kampány, hashtag) alapján indexálja és elemzi akár 3,5 évre visszamenően az összes olyan publikus online szöveges tartalmat, amelyben - vagy amelynek kontextusában - adott kulcsszavak, kulcskifejezések előfordultak. Divat, nasi, celeb, mobil és bank.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

A szakember olyan termékek marketingjét viszi majd, mint az Asahi, a Pilsner Urquell, a Kozel, a HB és a Kingswood.

 

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

Újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek, több új elnökségi tag is érkezett.

A román médiahatóság szerint a Realitatea gyalázkodott, felbujtott és nem tájékoztatott hitelesen.

A Sláger FM februártól költözne új frekvenciára.

Folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított kampánya.

hirdetés

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés