hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az apatestek is megkapták végre a saját himnuszukat

A Dollar Shave Club forró diszkószámmal ünnepli az apákat és testüket.

hirdetés

Az Unilever-csoporthoz tartozó Dollar Shave Club apák napjára készített reklámjában szereplő férfiakat eleinte elég tipikus szitukban látjuk, például borotválkozás, festés vagy épp grillezés közben. Egyetlen fontos különbség azonban van azért a hétköznapi helyzetekhez képest: mindannyian hálóköntösben vagy törölközőben táncolnak a Dadbod, azaz az Apatest című számra.

A házon belül fejlesztett kampányt a szójátékból (a férfias és a varázslatos szavak összevonásából) eredő manifique kifejezésre építették, és természetesen a legkülönbözőbb apatestek előtt tiszteleg. "Bármilyen is a tested, üdv a klubban!" - szól a reklám végén az üzenet, amely a forró táncos képsorokat követi.

(via Adweek)

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés