hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az apa-fiú kapcsolat nehézségeit mutatja be a Volkswagen új filmje

A Volkswagen és ügynöksége, a Very Agency merészet húzott legújabb, elsődlegesen a dán piacra készített reklámfilmjében: az idilli család helyett egy apa és fia nehézségekkel terhes kapcsolatát mutatja be remekül rendezett és fényképezett képsorokon keresztül.

hirdetés

A történet középpontjában a család régi Volkswagen bogara áll, amelyet az idős apa imádott, fia viszont mindig is utálta, és nem érti apja szinte szerelemig hevülő rajongását sem. Tisztázatlan okból, de elindulnak együtt egy útra, ahol a kezdeti ellenségeskedést nyögvenyelősen ugyan, de valamiféle egyetértés váltja fel, olyannyira, hogy a végén még együtt nevetni is képesek. A poént nem lőjük le, nézzék meg a filmet, megéri.

 

Az elején azt a szót használtuk, hogy merész, és lehet, hogy ez így teljesen nem igaz: egyre több vállalat fordul a családi élet bemutatásakor a problémák felé, így tesz az IKEA is mostanában, illetve pont a Very Agency készített a Fordnak egy olyan filmet, amely a válás nehézségeit mutatja be. Ebben a filmben is végig érződik, hogy mire akarnak kifutni majd a film végén, de ettől függetlenül a sztorivezetés jó, a színészek is hozzák a színvonalat és a film fényképezése sem hagy kivetnivalót maga után. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés