hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az angol fociligával válna a Coca-Cola totális italbranddé

Minden albrandjére kiterjedő szponzorációs megállapodást írt alá a Coca-Cola a Premier League-gel.

hirdetés

A Coca-Cola nem csupán az elsőszámú, hanem mindenre kiterjedő italbranddé szeretne válni az Egyesült Királyságban, ezért akarja növelni a Coca-Colán kívüli brandjei ismertségét, amelyekkel többféle ember többféle (és megváltozott) igényeit elégíti ki, írja a Marketingweek. Ezt szorgalmazza ún. multibrand kampánystratégiája.

Illetve a mostani megállapodás, amelyet a brit fociligával, a Premier League-gel kötött, 2019-ben lép életbe és egy három és fél évre szóló szponzorációs szerződés. Ennek keretében a Coca-Cola minden italát, illetve azok variánsait (különös tekintettel az egészségesebbekre) is reklámozzák mind digitális, mind fizikai úton.

A Coca-Cola a FIFA labdarúgó világbajnokággával is szponzorációs megállapodásban áll.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés