hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az angol fociligával válna a Coca-Cola totális italbranddé

Minden albrandjére kiterjedő szponzorációs megállapodást írt alá a Coca-Cola a Premier League-gel.

hirdetés

A Coca-Cola nem csupán az elsőszámú, hanem mindenre kiterjedő italbranddé szeretne válni az Egyesült Királyságban, ezért akarja növelni a Coca-Colán kívüli brandjei ismertségét, amelyekkel többféle ember többféle (és megváltozott) igényeit elégíti ki, írja a Marketingweek. Ezt szorgalmazza ún. multibrand kampánystratégiája.

Illetve a mostani megállapodás, amelyet a brit fociligával, a Premier League-gel kötött, 2019-ben lép életbe és egy három és fél évre szóló szponzorációs szerződés. Ennek keretében a Coca-Cola minden italát, illetve azok variánsait (különös tekintettel az egészségesebbekre) is reklámozzák mind digitális, mind fizikai úton.

A Coca-Cola a FIFA labdarúgó világbajnokággával is szponzorációs megállapodásban áll.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés