hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az amerikai nagykövet a CEU miatt tette félre a független média kérdését

Az egyetemen tartott előadáson és nyilvános beszélgetésen beszélt erről. Korábban azt nyiatkozta, hogy nem érzi, hogy sérülnének Magyarországon a szabadságjogok.

hirdetés

Az Index számolt be David Cornstein amerikai nagykövet CEU-n tartott előadásáról. A Trump adminisztráció diplomatája korábban azt nyilatkozta, hogy nem tapasztalja a szabadságjogok sérülését Magyarországon. Az egyetemen az "amerikai álom"-ról tartott előadást, illetve a cikk szerint inkább saját karrierjéről mesélt. Viszont egy beszélgetésen is részt vett, amelyen többek között arról beszélt, hogy magyarországi kinevezése óta szinte csak a CEU volt számára napirenden.

Fotó: Huszti István (Index)

"Arról is kérdezték, hogy a kongresszusi meghallgatásán tett ígéretéhez hűen hogyan akarja támogatni és védeni a sajtószabadságot Magyarországon. Erre Cornstein (...) most arról beszélt, hogy priorizálnia kellett, és a CEU ügyét most sürgősebbnek tartotta, mint hogy azzal jöjjön a magyar kormánynak, jobb lenne, ha lenne még három független újság és két független tévé. Azt is mondta, ő értékeli a konstruktív kritikát, de tudja, hogy vannak olyanok, például Trump elnök, aki ezzel nincs így. Viszont biztosította a közönséget, hogy ha olyat lát megtörténni Magyarországon, ami szerinte ellentétes azokkal az értékekkel, amelyekért az amerikaiak harcoltak, akkor fel fogja emelni a szavát". A teljes beszámoló erre olvasható.

Időközben a Politico cikke szerint, amelyet a 444 szemlézett, 22 demokrata kongresszusi képviselő levélben tiltakozott amiatt, pontosabban érdeklődött affelől, hogy az amerikai külügyminisztérium miért hívta vissza a független magyar sajtó támogatására indított, 700 ezer dolláros pályázatát.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés