hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Always meghallotta a transz férfiak szavát

Eltávolították a csomagolásról a női nem jelképét, mert az a menstruációt a femininitással azonosította.

hirdetés

Az Always hivatalosan is bejeletette, hogy 2020-tól eltávolítja a menstruációs termékeinek csomagolásáról a női nem jelképét (♀), miután LMBTQ-szervezetek erre sürgették a vállalatot arra hivatkozva, hogy a csomagolás nem eléggé inkluzív a transznemű és non-bináris vásárlók számára – írja a CBS News.

A márka tulajdonosa, a Procter & Gamble közleményében azt írta: „Az Always 35 éve ünnepli a nőket és a lányokat, és a továbbiakban is így fogunk tenni. Elkötelezettek vagyunk a sokszínűség és a befogadás mellett, és folyamatosan próbáljuk megérteni a vásárlóink igényeit".

Ben Saunders LMBTQ-aktivista nyár óta lobbizott az Alwaysnél, hogy távolítsa el a női nem jelképét, és törekedjen inkluzívabb és gendersemleges csomagolásra. A P&G azt is elmondta ennek kapcsán, hogy folyamatosan, több tényező alapján is felülvizsgálják termékeik csomagolásdizájnját, például a fogyasztói visszajelzéseket is figyelembe véve.

Az LMBTQ-aktivisták fő érve az volt, hogy a női szimbólum kizárja azokat, akik nem nőként tekintenek magukra, mégis menstruálnak, illetve azokat a nőket is, akik nem menstruálnak. A lépést az egészségügyi és LMBTQ-tanácsadók méltatták, ugyanakkor a közösségi médiában sokan adtak hangot felháborodásuknak, mondván: az Always ezzel „kiirtja" a nőiséget. Hamar elindult a #BoycottAlways mozgalom is, a hashtaget felhasználva pedig rengeteg homo- és transzfób bejegyzés is született.

Az Always támogatói azzal érvelnek, hogy a csomagolás megváltoztatása csökkenti a transzneműek és non-bináris emberek diszfóriáját, amely a negatív társadalmi hozzáállás, a transzneműség széles körű elutasítása miatt alakulhat ki bennük.

Jen Gunter szülész-nőgyógyász egy tweetben kifejtette: „Vannak olyan transz férfiak és non-bináris emberek, akik menstruálnak, ahogy olyan cisz nők is, akik megvetik a feminin termékeket. Azokat a cisz nőket, akik nem képesek a menstruációra, illetve a transz nőket sértheti az a feltételezés, hogy a menstruáció meghatározza a nőiséget. A kevesebb festék jót tesz a környezetnek. Itt mindenki csak nyerhet".

 

(forrás: CBS News)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés