hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Always meghallotta a transz férfiak szavát

Eltávolították a csomagolásról a női nem jelképét, mert az a menstruációt a femininitással azonosította.

hirdetés

Az Always hivatalosan is bejeletette, hogy 2020-tól eltávolítja a menstruációs termékeinek csomagolásáról a női nem jelképét (♀), miután LMBTQ-szervezetek erre sürgették a vállalatot arra hivatkozva, hogy a csomagolás nem eléggé inkluzív a transznemű és non-bináris vásárlók számára – írja a CBS News.

A márka tulajdonosa, a Procter & Gamble közleményében azt írta: „Az Always 35 éve ünnepli a nőket és a lányokat, és a továbbiakban is így fogunk tenni. Elkötelezettek vagyunk a sokszínűség és a befogadás mellett, és folyamatosan próbáljuk megérteni a vásárlóink igényeit".

Ben Saunders LMBTQ-aktivista nyár óta lobbizott az Alwaysnél, hogy távolítsa el a női nem jelképét, és törekedjen inkluzívabb és gendersemleges csomagolásra. A P&G azt is elmondta ennek kapcsán, hogy folyamatosan, több tényező alapján is felülvizsgálják termékeik csomagolásdizájnját, például a fogyasztói visszajelzéseket is figyelembe véve.

Az LMBTQ-aktivisták fő érve az volt, hogy a női szimbólum kizárja azokat, akik nem nőként tekintenek magukra, mégis menstruálnak, illetve azokat a nőket is, akik nem menstruálnak. A lépést az egészségügyi és LMBTQ-tanácsadók méltatták, ugyanakkor a közösségi médiában sokan adtak hangot felháborodásuknak, mondván: az Always ezzel „kiirtja" a nőiséget. Hamar elindult a #BoycottAlways mozgalom is, a hashtaget felhasználva pedig rengeteg homo- és transzfób bejegyzés is született.

Az Always támogatói azzal érvelnek, hogy a csomagolás megváltoztatása csökkenti a transzneműek és non-bináris emberek diszfóriáját, amely a negatív társadalmi hozzáállás, a transzneműség széles körű elutasítása miatt alakulhat ki bennük.

Jen Gunter szülész-nőgyógyász egy tweetben kifejtette: „Vannak olyan transz férfiak és non-bináris emberek, akik menstruálnak, ahogy olyan cisz nők is, akik megvetik a feminin termékeket. Azokat a cisz nőket, akik nem képesek a menstruációra, illetve a transz nőket sértheti az a feltételezés, hogy a menstruáció meghatározza a nőiséget. A kevesebb festék jót tesz a környezetnek. Itt mindenki csak nyerhet".

 

(forrás: CBS News)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés