hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az állami hirdetések alakulása 2006 óta

A Mérték Médiaelemző Műhely elindította az Átlátszón az állami hirdetések című projektjét, amely 2006-tól listázza az állami reklámköltést rengeteg dimenzió mentén.

hirdetés

Elindult a Mérték Médiaelemző Műhely állami hirdetések című projektje, amely a továbbiakban ezen az oldalon folyamatosan frissülve elérhetővé teszi az állami hirdetések aktuális állását 2006 januárjáról. Ezzel nemcsak az állami hirdetések aktuális állását lehet figyelemmel követni, hanem az elosztás trendjeit is le lehet majd olvasni. Az ábrák interaktívak, szűrhetőek, és adott esetben arra is lehetőséget adnak, hogy rákeressünk egy-egy cégre - olvasható az oldalon.

Az első grafikont meg is mutatjuk, de érdemes átkattintani, mert a legapróbb részletig ki van dolgozva minden aspektusa az állami reklámköltéseknek:

(forrás: Mérték Blog)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.