hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Aldi viccet csinált a Coca-Cola karácsonyi kamionjából

Kevin, a répa vezeti a teherautót, de hirtelen bajba kerül. 

hirdetés

A brit Aldi a hétvégén kidobta karácsonyi reklámjának trailerét, amiben az elmúlt két karácsonyi szezon kampányhősét, Kevint, a répát látjuk, amint egy olyan kamiont vezet, ami határozottan emlékeztet a Coca-Cola karácsony táján felbukkanó piros teherautójára - csak ez éppenséggel narancssárga és Kevin the Carrot van az oldalára írva. A zene is rájátszik a „Holiday Is Coming" (magyarul: Ünnepelj ma velünk!) című dalra, noha a kórus itt „There's a carrot coming to town"-t énekel.

Kevin az úton hirtelen komoly bajba kerül: egy minilavina miatt kicsúszik a kamion a kanyarban, a vontatmány pedig a szakadék szélén táncol, a rakomány pedig, egy láda répa, vészesen csúszik a mélység irányába. A trailer szó szerint és átvitt értelemben is cliffhangerrel zárul: vajon megmenekül-e Kevin, a kamion és a láda répa? A szpot a #SaveKevin hashtaggel zárul, mi pedig őrülten kíváncsiak vagyunk, hogy milyen feloldással él majd az Aldi, és a kampány kitalálója, a McCann UK.

A Coca-Cola egyébként egyáltalán nem sértődött meg, hogy velük viccel az Aldi, sőt a Twitteren párbeszéd is elindult a két márka között, miután a Coke brit brancsa kiposztolt egy piros-fehér színű vontatókötelet egy felirattal: „Need a tow?" (kb. Elvontassunk?) és azzal a kísérőszöveggel, hogy „We are ready if you need us, Kevin #SaveKevin #Holidaysarecoming". Nagyon remélem, hogy a Coca-Cola télapó cameózik majd a reklámban! Stay tuned.

Nem ez az első eset, hogy az Aldi megemlékezik egy korábbi reklámról, 2016-ban Kevin, a répa egy John Lewis reklámot néz a kanapén ülve, amitől annyira izgalomba jön, hogy hiperventiláln kezd, és kénytelen egy papírzacskóba lélegezni. Tavaly pedig olyan romantikus filmeket parodizáltak a szpotjukban, mint a Több, mint testőr, a Titanic vagy az Igazából szerelem. 

Innen.

 

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés