hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Aldi viccet csinált a Coca-Cola karácsonyi kamionjából

Kevin, a répa vezeti a teherautót, de hirtelen bajba kerül. 

hirdetés

A brit Aldi a hétvégén kidobta karácsonyi reklámjának trailerét, amiben az elmúlt két karácsonyi szezon kampányhősét, Kevint, a répát látjuk, amint egy olyan kamiont vezet, ami határozottan emlékeztet a Coca-Cola karácsony táján felbukkanó piros teherautójára - csak ez éppenséggel narancssárga és Kevin the Carrot van az oldalára írva. A zene is rájátszik a „Holiday Is Coming" (magyarul: Ünnepelj ma velünk!) című dalra, noha a kórus itt „There's a carrot coming to town"-t énekel.

Kevin az úton hirtelen komoly bajba kerül: egy minilavina miatt kicsúszik a kamion a kanyarban, a vontatmány pedig a szakadék szélén táncol, a rakomány pedig, egy láda répa, vészesen csúszik a mélység irányába. A trailer szó szerint és átvitt értelemben is cliffhangerrel zárul: vajon megmenekül-e Kevin, a kamion és a láda répa? A szpot a #SaveKevin hashtaggel zárul, mi pedig őrülten kíváncsiak vagyunk, hogy milyen feloldással él majd az Aldi, és a kampány kitalálója, a McCann UK.

A Coca-Cola egyébként egyáltalán nem sértődött meg, hogy velük viccel az Aldi, sőt a Twitteren párbeszéd is elindult a két márka között, miután a Coke brit brancsa kiposztolt egy piros-fehér színű vontatókötelet egy felirattal: „Need a tow?" (kb. Elvontassunk?) és azzal a kísérőszöveggel, hogy „We are ready if you need us, Kevin #SaveKevin #Holidaysarecoming". Nagyon remélem, hogy a Coca-Cola télapó cameózik majd a reklámban! Stay tuned.

Nem ez az első eset, hogy az Aldi megemlékezik egy korábbi reklámról, 2016-ban Kevin, a répa egy John Lewis reklámot néz a kanapén ülve, amitől annyira izgalomba jön, hogy hiperventiláln kezd, és kénytelen egy papírzacskóba lélegezni. Tavaly pedig olyan romantikus filmeket parodizáltak a szpotjukban, mint a Több, mint testőr, a Titanic vagy az Igazából szerelem. 

Innen.

 

(forrás: Kreatív Online, AdAge)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

November 18-ig várják startupok jelentkezését.

Az Egy nő fogságbant is az öt jelölt közé választotta az Európai Filmakadémia.

A helyi hatóság egyértelmű politikai állásfoglalásnak ítélte az Iceland pálmaolaj ellenes tévéshirdetését. 

Az irodalomtörténész a Budafoki Élesztő kampányában Petőfi vagy Móra Ferenc szokásait eleveníti fel.

Két nyári teltházas vetítés után már az Indexen is elérhető az új lemezére készülő Fran Palermo frontemberéről szóló film.

hirdetés

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés