hirdetés

Az Aldi lett a Sziget közönségkedvenc márkahelyszíne

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Aldi, Coca-Cola, Deichmann, Mercedes és H&M is az élmezőnyben!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy elemzés szerint két év alatt 52 ezer munkahely szűnhet meg csak az Egyesült Államokban.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A fejenként 150 000 Ft-os gyorssegély mellett a MAKSZ egy, az iparágra szakosodott álláskereső portált is létrehozott.

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Több híroldal is növelte olvasói bázisát a tömeges indexes felmondások óta, de közben konszolidálódtak az Index adatai is. Az Indamedia portfóliónál nem látszik nagy változás, az Origo látogatottsága is nőtt.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!