hirdetés

Az Aldi lett a Sziget közönségkedvenc márkahelyszíne

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Aldi, Coca-Cola, Deichmann, Mercedes és H&M is az élmezőnyben!

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A 25 éves reklámügynökség negyedik székhelyét avatta barátaival.

A cél az volt, hogy átmárkázzák magukat médiafigyelőből szövegelemző szolgáltatássá.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!