hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Airbnb miniversumos reklámot csinált

hirdetés

Véletlenül pont most hétvégén voltam a Miniversumban, és előre felkészültem arra, hogy amennyiben nem férek oda a sok kölök között a terepasztalokhoz, úgy mind a majdnem két méteremmel és (majdnem) száz kilómmal fogok erélyesen helyet csinálni magamnak.

Nyilván ilyenkor szokott jönni a komédiákban az, hogy a sok elviselhetetlen gyerek nekimegy az egyébként teljesen jogosan hetvenkedő embernek, csúzlival lövik, összekötik a cipőfűzőjét, összerúgják a bokáját és odaragasztózzák a tenyerét valamihez. Az ember meg megbánja a bűneit, és a kijáratnál a legirritálóbb gyereknek kénytelen lesz venni egy mozdonyt harmincezer forintért, amin rajta van a Coca-Cola-mikulás.

Az egész család röhög karácsony másnapján az ilyen jeleneketen, és ezt most itt le is védem, hogy beadhassam a scriptet Andy Vajnának: Karácsony a Miniversumban. Szerencsére most vasárnap ilyen nem volt, békésen elfért minden gyerek meg én, és hát csodálatos dolog volt annyi kedves és vicces jelenettel, például kivágódó ajtajú kerti budival, kapirgáló csirkékkel, DINOSZAURUSSZAL Sopronban, a punk tüntetőket lekapó fotóriporterrel (mondjuk ez nem olyan vicces), kőszáli kecskékkel, hogy mindenképpen el fogok még egyszer menni, ráadásul nyílik nemsokára az Élet a kommunizmusban kiállítás is. 

És erre itt van az Airbnb új reklámja, ami olyan kicsit, de csak kicsit, mintha a Miniversumban forgatták volna és mi lennénk a pici mozdony még kisebb vezetői. 

A reklámban állítólag nincs CGI, minden handmade (és 3D-nyomtatott) benne, a 70 másodperces, vágatlan videót pedig 85. alkalomra sikerült felvenniük tökéletesen a szingapúri TBWA reklámügynökség munkatársainak. Hat miniembert pedig hat igazi Airbnb-vendégről mintázták meg.

Így készült:

Nyilván nem ez az első olyan reklám, ami miniatürizált világban játszódik, de nekünk most másik nem jut eszükbe. Illetve a Nokia N8-as Dot című reklámja, de az csak egyszereplős.

Innen

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés