hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Airbnb miniversumos reklámot csinált

hirdetés

Véletlenül pont most hétvégén voltam a Miniversumban, és előre felkészültem arra, hogy amennyiben nem férek oda a sok kölök között a terepasztalokhoz, úgy mind a majdnem két méteremmel és (majdnem) száz kilómmal fogok erélyesen helyet csinálni magamnak.

Nyilván ilyenkor szokott jönni a komédiákban az, hogy a sok elviselhetetlen gyerek nekimegy az egyébként teljesen jogosan hetvenkedő embernek, csúzlival lövik, összekötik a cipőfűzőjét, összerúgják a bokáját és odaragasztózzák a tenyerét valamihez. Az ember meg megbánja a bűneit, és a kijáratnál a legirritálóbb gyereknek kénytelen lesz venni egy mozdonyt harmincezer forintért, amin rajta van a Coca-Cola-mikulás.

Az egész család röhög karácsony másnapján az ilyen jeleneketen, és ezt most itt le is védem, hogy beadhassam a scriptet Andy Vajnának: Karácsony a Miniversumban. Szerencsére most vasárnap ilyen nem volt, békésen elfért minden gyerek meg én, és hát csodálatos dolog volt annyi kedves és vicces jelenettel, például kivágódó ajtajú kerti budival, kapirgáló csirkékkel, DINOSZAURUSSZAL Sopronban, a punk tüntetőket lekapó fotóriporterrel (mondjuk ez nem olyan vicces), kőszáli kecskékkel, hogy mindenképpen el fogok még egyszer menni, ráadásul nyílik nemsokára az Élet a kommunizmusban kiállítás is. 

És erre itt van az Airbnb új reklámja, ami olyan kicsit, de csak kicsit, mintha a Miniversumban forgatták volna és mi lennénk a pici mozdony még kisebb vezetői. 

A reklámban állítólag nincs CGI, minden handmade (és 3D-nyomtatott) benne, a 70 másodperces, vágatlan videót pedig 85. alkalomra sikerült felvenniük tökéletesen a szingapúri TBWA reklámügynökség munkatársainak. Hat miniembert pedig hat igazi Airbnb-vendégről mintázták meg.

Így készült:

Nyilván nem ez az első olyan reklám, ami miniatürizált világban játszódik, de nekünk most másik nem jut eszükbe. Illetve a Nokia N8-as Dot című reklámja, de az csak egyszereplős.

Innen

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés