hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Airbnb miniversumos reklámot csinált

hirdetés

Véletlenül pont most hétvégén voltam a Miniversumban, és előre felkészültem arra, hogy amennyiben nem férek oda a sok kölök között a terepasztalokhoz, úgy mind a majdnem két méteremmel és (majdnem) száz kilómmal fogok erélyesen helyet csinálni magamnak.

Nyilván ilyenkor szokott jönni a komédiákban az, hogy a sok elviselhetetlen gyerek nekimegy az egyébként teljesen jogosan hetvenkedő embernek, csúzlival lövik, összekötik a cipőfűzőjét, összerúgják a bokáját és odaragasztózzák a tenyerét valamihez. Az ember meg megbánja a bűneit, és a kijáratnál a legirritálóbb gyereknek kénytelen lesz venni egy mozdonyt harmincezer forintért, amin rajta van a Coca-Cola-mikulás.

Az egész család röhög karácsony másnapján az ilyen jeleneketen, és ezt most itt le is védem, hogy beadhassam a scriptet Andy Vajnának: Karácsony a Miniversumban. Szerencsére most vasárnap ilyen nem volt, békésen elfért minden gyerek meg én, és hát csodálatos dolog volt annyi kedves és vicces jelenettel, például kivágódó ajtajú kerti budival, kapirgáló csirkékkel, DINOSZAURUSSZAL Sopronban, a punk tüntetőket lekapó fotóriporterrel (mondjuk ez nem olyan vicces), kőszáli kecskékkel, hogy mindenképpen el fogok még egyszer menni, ráadásul nyílik nemsokára az Élet a kommunizmusban kiállítás is. 

És erre itt van az Airbnb új reklámja, ami olyan kicsit, de csak kicsit, mintha a Miniversumban forgatták volna és mi lennénk a pici mozdony még kisebb vezetői. 

A reklámban állítólag nincs CGI, minden handmade (és 3D-nyomtatott) benne, a 70 másodperces, vágatlan videót pedig 85. alkalomra sikerült felvenniük tökéletesen a szingapúri TBWA reklámügynökség munkatársainak. Hat miniembert pedig hat igazi Airbnb-vendégről mintázták meg.

Így készült:

Nyilván nem ez az első olyan reklám, ami miniatürizált világban játszódik, de nekünk most másik nem jut eszükbe. Illetve a Nokia N8-as Dot című reklámja, de az csak egyszereplős.

Innen

(forrás: Adweek.com/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés