hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas nyerte a foci Eb-t

A foci Eb nézőinek háromnegyede egyetértett a támogatók jelenlétével a mérkőzéseken - áll a TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup felmérésében. A rendezvény kapcsán aktív márkák közül sorrendben az Adidast, a Mastercardot és a Borsodit jegyezték meg legtöbben.

hirdetés
A TNS Hungary és az OmnicomMediaGroup közös felmérése során, június 12-18. között ötszáz magyart kérdeztek meg a vasárnap Spanyolország győzelmével véget ért foci Eb-vel kapcsolatban, akik 4,5%-os pontossággal reprezentálták a 15 évesnél idősebb magyar népességet. Közülük 251-en - azaz a kutatócégek szerint gyakorlatilag a nézőképes korú magyarok fele - követte rendszeresen az Európa-bajnokság meccseit. (Az AGB az MTV által lapunkhoz eljuttatott nézettségi adatai szerint ugyanakkor kevesebb volt a meccsnéző, a csoportkörökben a teljes népesség körében 1,1-1,4 millió néző követett egy-egy mérkőzést, a vasárnapi döntőt 2 millió 135 ezren látták.)

Bár az utóbbi hetekben a Corvin-tetőre vagy a Millenárisra ellátogatva nem így tűnhetett, mindössze a nézők 13 százaléka jár át alkalmanként ismeroseihez, vagy ül ki szabadtérre vagy szórakozóhelyre követni a meccseket, és ezúttal mindössze két százalék tett így rendszeresen.

Jöhet a reklám

A nézők 77 százaléka egyetért a hirdetők megjelenésével: szerintük enélkül már nem lehetne színvonalas eseményt rendezni, több mint felük pedig úgy tartja, a világmárkák egyenesen rangot adnak a meccseknek. Az Eb-t követőket leginkább a játékosok ruháján szereplő logók nem zavarták, a többi megjelenés közül pedig a McDonald's által a csapatokkal együtt bevonultatott gyerekeket kedvelték a legjobban - de a reklámellenesség egyébként semelyik példánál nem volt jellemzo körükben. A legkevésbé az Eb-vel foglalkozó weboldalak márkázásáért lelkesedtek: a kedvelők, elutasítók és a bizonytalanok egyaránt egyharmadnyi részt tettek ki.



Az Adidas nyert, dobogós a Borsodi

A nézők 83 százaléka legalább egy márkát fel tudott idézni a meccseken látottak közül. A nyertes Adidas és a Mastercard mögé egy magyar játékos, a Borsodi is felfért a dobogóra, és az első tíz közé került még a Nike, a Coca-Cola, a McDonald's, az Arany Ászok, vagy az amúgy elég kevés csapat mezén látható Puma is.



(Néhány héttel ezelőtt egy, a budapesti ESOMAR-konferencián elhangzott előadás alapján ismertettük, milyen felületeken érdemes megjelennie a márkáknak sportmérkőzéseken.)

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés