hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas és a Nike is ledobott egy-egy nagyívű online filmet

Az Adidas a Cannes-győztes My way alapú Originals filmet remixeli tovább, a Nike a visszavonuló Mo Farah előtt szalutál.

hirdetés

Új epizód készült az Adidas Original is never finished sorozatából, az előzőekhez hasonlóan a New York-i Johannes Leonardo készítette. Az előző eresztés Grand Prix-t nyert idén Cannes-ban az Entertainment szekcióban, lényege, hogy a Frank Sinatra féle My way több tucatnyi feldolgozását varrták egymáshoz egy erős képi világú filmben, Snoop Doggal és egy rakás kurrens producerrel.

A mostaniban szerepel Kendall Jenner, az az amerikai divat/reality celeb, aki a kólát nyújtotta a rendőrnek a Pepsi kellemetlenül naivra sikerült, gyorsan el is távolított tavaszi szpotjában, plusz James Harden, a Houston Rockets kosarazója egy jégkádban, illetve Playboi Carti, 21 Savage és Young Thug rapperek.

A Nike videója is nagyon popkulturális, de frissebb – hiszen saját – a szövege, George the Poet spoken word szakember tiszteleg az utoljára hétvégén versenyző Mo Farah hosszútávfutói pályafutása előtt. Az a címe, hogy Smile, ez klasszikusabban szép, és ebben még több jégkád van.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés