hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas és a Nike is ledobott egy-egy nagyívű online filmet

Az Adidas a Cannes-győztes My way alapú Originals filmet remixeli tovább, a Nike a visszavonuló Mo Farah előtt szalutál.

hirdetés

Új epizód készült az Adidas Original is never finished sorozatából, az előzőekhez hasonlóan a New York-i Johannes Leonardo készítette. Az előző eresztés Grand Prix-t nyert idén Cannes-ban az Entertainment szekcióban, lényege, hogy a Frank Sinatra féle My way több tucatnyi feldolgozását varrták egymáshoz egy erős képi világú filmben, Snoop Doggal és egy rakás kurrens producerrel.

A mostaniban szerepel Kendall Jenner, az az amerikai divat/reality celeb, aki a kólát nyújtotta a rendőrnek a Pepsi kellemetlenül naivra sikerült, gyorsan el is távolított tavaszi szpotjában, plusz James Harden, a Houston Rockets kosarazója egy jégkádban, illetve Playboi Carti, 21 Savage és Young Thug rapperek.

A Nike videója is nagyon popkulturális, de frissebb – hiszen saját – a szövege, George the Poet spoken word szakember tiszteleg az utoljára hétvégén versenyző Mo Farah hosszútávfutói pályafutása előtt. Az a címe, hogy Smile, ez klasszikusabban szép, és ebben még több jégkád van.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Május 31. az OVA végső határideje. Külön várjuk a social platformokra készült videókat és kedvezményes áron a nonprofit szervezetek videóit!

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés