hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adidas és a Nike is ledobott egy-egy nagyívű online filmet

Az Adidas a Cannes-győztes My way alapú Originals filmet remixeli tovább, a Nike a visszavonuló Mo Farah előtt szalutál.

hirdetés

Új epizód készült az Adidas Original is never finished sorozatából, az előzőekhez hasonlóan a New York-i Johannes Leonardo készítette. Az előző eresztés Grand Prix-t nyert idén Cannes-ban az Entertainment szekcióban, lényege, hogy a Frank Sinatra féle My way több tucatnyi feldolgozását varrták egymáshoz egy erős képi világú filmben, Snoop Doggal és egy rakás kurrens producerrel.

A mostaniban szerepel Kendall Jenner, az az amerikai divat/reality celeb, aki a kólát nyújtotta a rendőrnek a Pepsi kellemetlenül naivra sikerült, gyorsan el is távolított tavaszi szpotjában, plusz James Harden, a Houston Rockets kosarazója egy jégkádban, illetve Playboi Carti, 21 Savage és Young Thug rapperek.

A Nike videója is nagyon popkulturális, de frissebb – hiszen saját – a szövege, George the Poet spoken word szakember tiszteleg az utoljára hétvégén versenyző Mo Farah hosszútávfutói pályafutása előtt. Az a címe, hogy Smile, ez klasszikusabban szép, és ebben még több jégkád van.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés