hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adaptive Media viszi a BBJ hirdetéseit

A gazdasági portál értékesítésével bővült a sales house portfoliója.

hirdetés

Az Adaptive Media értékesíti mostantól a bbj.hu, azaz Budapest Business Journal nevű angol nyelvű gazdasági lap hirdetési felületeit, olvasható a sales house közleményében.

„A Budapest Business Journal mára megkerülhetetlenné vált az üzleti hírek iránt érdeklődő hazánkban élő angolul beszélő olvasóközönségnek. Az exkluzív tartalom mellett elhelyezett hirdetési megoldások segítségével közvetlen elérést biztosítunk azon hirdető ügyfeleink részére, akik a gazdasági élet meghatározó szereplőit célozzák" – nyilatkozza az együtműködésről Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

Az Adaptive több sajtóterméknek kezeli a hirdetéseit, a Magyar Nemzet, a Válasz, a 168 óra és a 444 online felületei tartoznak hozzá, emellett a Viber, a Shazam, a TripAdvisor magyarországi értékesítését is ők viszik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés