hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adaptive Media viszi a BBJ hirdetéseit

A gazdasági portál értékesítésével bővült a sales house portfoliója.

hirdetés

Az Adaptive Media értékesíti mostantól a bbj.hu, azaz Budapest Business Journal nevű angol nyelvű gazdasági lap hirdetési felületeit, olvasható a sales house közleményében.

„A Budapest Business Journal mára megkerülhetetlenné vált az üzleti hírek iránt érdeklődő hazánkban élő angolul beszélő olvasóközönségnek. Az exkluzív tartalom mellett elhelyezett hirdetési megoldások segítségével közvetlen elérést biztosítunk azon hirdető ügyfeleink részére, akik a gazdasági élet meghatározó szereplőit célozzák" – nyilatkozza az együtműködésről Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

Az Adaptive több sajtóterméknek kezeli a hirdetéseit, a Magyar Nemzet, a Válasz, a 168 óra és a 444 online felületei tartoznak hozzá, emellett a Viber, a Shazam, a TripAdvisor magyarországi értékesítését is ők viszik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés