hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adaptive Media viszi a BBJ hirdetéseit

A gazdasági portál értékesítésével bővült a sales house portfoliója.

hirdetés

Az Adaptive Media értékesíti mostantól a bbj.hu, azaz Budapest Business Journal nevű angol nyelvű gazdasági lap hirdetési felületeit, olvasható a sales house közleményében.

„A Budapest Business Journal mára megkerülhetetlenné vált az üzleti hírek iránt érdeklődő hazánkban élő angolul beszélő olvasóközönségnek. Az exkluzív tartalom mellett elhelyezett hirdetési megoldások segítségével közvetlen elérést biztosítunk azon hirdető ügyfeleink részére, akik a gazdasági élet meghatározó szereplőit célozzák" – nyilatkozza az együtműködésről Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

Az Adaptive több sajtóterméknek kezeli a hirdetéseit, a Magyar Nemzet, a Válasz, a 168 óra és a 444 online felületei tartoznak hozzá, emellett a Viber, a Shazam, a TripAdvisor magyarországi értékesítését is ők viszik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az elektronikai cikkeket forgalmazó Elem6 meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

A Decathlon megbízásából elkészült a nyár szponzorált trashpop slágere.

Nem derült ki, hogy pontosan miért kellett távozniuk, de volt pár balhé az utóbbi hónapokban. 

Kemény Dénes, a vízliabda aranycsapatának legendás szövetségi kapitánya is jelen lesz. 

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés