hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adaptive Media viszi a BBJ hirdetéseit

A gazdasági portál értékesítésével bővült a sales house portfoliója.

hirdetés

Az Adaptive Media értékesíti mostantól a bbj.hu, azaz Budapest Business Journal nevű angol nyelvű gazdasági lap hirdetési felületeit, olvasható a sales house közleményében.

„A Budapest Business Journal mára megkerülhetetlenné vált az üzleti hírek iránt érdeklődő hazánkban élő angolul beszélő olvasóközönségnek. Az exkluzív tartalom mellett elhelyezett hirdetési megoldások segítségével közvetlen elérést biztosítunk azon hirdető ügyfeleink részére, akik a gazdasági élet meghatározó szereplőit célozzák" – nyilatkozza az együtműködésről Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

Az Adaptive több sajtóterméknek kezeli a hirdetéseit, a Magyar Nemzet, a Válasz, a 168 óra és a 444 online felületei tartoznak hozzá, emellett a Viber, a Shazam, a TripAdvisor magyarországi értékesítését is ők viszik.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés