hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adaptive Media megállapodott a Honfoglaló és az Esport1 cégekkel

A sales house értékesíti mostantól a kvízportál és az esport-portál hirdetési felületeit.

hirdetés

A Honfoglaló kvízportál hirdetési megoldásait és az e-versenysportokat népszerűsítő esport1.hu display reklámfelületeit is az Adaptive Media értékesíti mostantól.

A Honfoglaló 10 éve aktív, portálként indult, de mobilalkalmazásként is működik: havonta átlagosan 250 ezer felhasználó játszik vele mobilról vagy tabletről. "A kérdések, játékszobák és az egyéb kiegészítő játékelemek szponzorált tartalmakká alakíthatóak, így az alkalmazás több egyedi natív megjelenést is biztosít a márkák számára" - emeli ki az Adaptive Media közleménye.

A mostantól szintén az Adaptive által értékesített esport1.hu tavaly indult, és a versenyszerűen űzött online játékokhoz kapcsolódó információkat, híreket, tippeket szedi össze.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés