hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adaptive árulja a Tv2-t

Novembertől az Adaptive Media értékesíti TV2 internet és teletext felületeit. A csatorna az online portfolió bővülésével és az ehhez kapcsolódó új feladatok megnövekedett mennyiségével indokolta a döntést.
hirdetés

A TV2 internet és teletext felületeinek értékesítésével a csatorna az Adaptive Media-t bízta meg, így a tv2.hu mellett a nemrégiben elindított myvideo.hu és a tenyek.hu oldalak hirdetési felületeit is az online sales house értékesíti.

„A háromképernyős modell professzionális megvalósítása érdekében úgy döntöttünk, hogy a házon belüli erőforrásainkat a digitális média felületek lehetőségeinek kiaknázására és azoknak a Brandcare megoldásokkal való összehangolására összpontosítjuk, a hagyományos online megjelenések értékesítését pedig a kiváló referenciával rendelkező Adaptive Media-ra bízzuk.” – indokolta a döntést Fekete Attila, a TV2 Digitális Média igazgatója.

Ahogy azt korábban megírtuk az Adaptive legutóbb a Sztárbutik.hu és a Trendz.hu oldalakkal bővítette értékesítési portfólióját, amelyben többek között Hírszerző, a Port.hu és a Kreatív Online is szerepel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés