hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az ACG csapata mehet a cannes-i hackathonra

200 jelentkező közül válogatták be őket az Amazon által támogatott Change for Good Hackathon döntőjébe.

hirdetés

Az idén második alkalommal rendezik meg a kreatív technológiai megoldásokat díjazó Change for Good Hackathont a Cannes Lions-ön, amelyet a fesztivál, a Huge nevű ügynökség, az Amazon és az Earth Day Network közösen szervez. Az ACG csapatát több mint 200 jelentkező közül választották ki a verseny cannes-i döntőjébe, ahol másik 5 nemzetközi ügynökség indulóival versenyezhetnek a végső győzelemért.

A 2019-es Change for Good Hackathonra – a tavalyi évhez hasonlóan – a világ bármely országából jelentkezhettek ügynökségi csapatok olyan megoldásokkal, amelyek az Amazon legmodernebb technológiáit használva képesek lehetnek a világ legégetőbb környezetvédelmi problémáinak kezelésére, beleértve a légszennyezést, az ivóvíz minőségét, a környezetszennyezést, a biodiverzitást és a fenntartható élelmiszerellátást. 

Az idei megmérettetésre több mint 200 nemzetközi induló közül választották ki azt a 6 ügynökségi csapatot, akiket az Amazon technológiai szakértői, a Global Citizen tudósai, a Huge kreatívjai, illetve nemzetközi influencerek segítenek majd a 2 napos cannes-i versenyen koncepciójuk véglegesítésében. Az ACG mellett a VMLY&R Miami, a Rehab UK, a Wunder Canada, a McCann Romania és a Dentsu Jayme Syfu utazik a hackathon döntőjére. 

A magyar csapat különböző szakterületekről érkező tagjai Alberti Rita (Creative Group Head) vezetésével készülnek a verseny döntőjére, összekapcsolva az ACG technológiai, stratégiai és kreatív területeit. Molnár Eszter a stratégiáért, Koralewsky Márk a technológiai háttérért felel, Kocsis Petra készíti a felhasználói felületet és a designt, míg Foltin István szövegíróként erősíti a csapatot. 

A csapatok a fesztivál szerdai napján prezentálják majd megoldásaikat a Cannes Lions interaktív színpadán, ahol adatelemző szakemberekből, nonprofit szervezetek képviselőiből és az iparág top kreatívjaiból álló zsűri választja majd ki a győztest. A legjobb 3 prezentációval péntek délelőtt a világ legnagyobb kreatív színpadán is találkozhatunk a cannes-i Fesztiválpalotában, közöttük dől el, hogy melyikük nyeri az arany, az ezüst és a bronz oroszlánt.

A szervezők vállalták, hogy a 6 döntős koncepció közül legjobbnak ítélt munkát 2019. szeptember 30-ig megvalósítják, így a nyertesek a szakmai elismerés mellett egy nemzetközi kampányban való részvétellel is gazdagodhatnak – fogalmaz az ACG közleménye.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés