hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Absolut vodka vállalati kisfilmjében pucéran rohangálnak a dolgozók

A Bartle Bogle Hegarty közreműködésével a svéd Absolut Vodka megcsinálta minden idők egyik legjobb vállalati kisfilmjét, amit a narratíva szerint az újonnan felvett dolgozóknak vetítenek le.

hirdetés

A film lényege, hogy az Absolutnál nem titkolnak el semmit a gyártási folyamatból, ezt pedig úgy mutatják be a filmne, hogy mindenki: a dolgozók, a vodka alapanyagát, a búzát termelő gazdák, és a gyártási maradékokat elfogyasztó haszonállatok mind-mind pucérak. És még a humor is ül. Szép munka!

Bár a filmben tényleg az Absolut 28 dolgozója látható meztelenül (igazán bátor dolog részükről, hogy levetkőztek), a főszereplőt, Gunnart valójában egy színész alakítja, ő az, aki végigvezeti a nézőt a gyártási processzuson. A film az Absolut CreateA Better Tomorrow, Tonight szlogenű kampányának részeként fut. 

Innen.

(forrás: Creativity Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Független Médiaközpont felhívására március 11-ig lehet jelentkezni.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

Összesen három kereskedelmi médiaszolgáltató jelezte a NVB-nél, hogy politikai reklámot is sugárna.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés