hirdetés
hirdetés

Az 50 legjobban futó cikk áprilisban a közösségi médiában

A Hír24 egy cikke a Facebookon, a Mandineré a Twitteren vert meg nagyon mindenkit. Átlagban azonban a legtöbb reakciót a Szeretlek Magyarország és az Átlátszó anyagai váltják ki. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Július 1-től a minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

A nemzetközi zsűri a legjobb újságírói munkát díjazta a régióban.

A Central tulajdonosa egy régiós konferencián beszélt a magyar médiahelyzetről.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

Június 1-ig várják a munkákat kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV-csatornáktól és diákoktól.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!