hirdetés
hirdetés
hirdetés

Avon - új stratégia

A kozmetikumokat gyártó amerikai Avon Products Inc. a szupermarketekben is megjelenik áruival. A cég eddig kizárólag közvetlen eladással, ügynökök révén értékesítetette termékeit.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Avon - új stratégia

[2000.10.16. 11:54]

A kozmetikumokat gyártó amerikai Avon Products Inc. a szupermarketekben is megjelenik áruival. A cég eddig kizárólag közvetlen eladással, ügynökök révén értékesítetette termékeit.

A vállalat azért szánta el magát erre a döntő lépésre, mert az ügynökhálózati értékesítés nem a terveknek megfelelően fejlődött, és az internetes kereskedés megjelenésével még inkább háttérbe szorulhat. A világ hatodik legnagyobb kozmetikai szereket gyártó cége az új stratégiát az USA-ban jövő év második felében vezeti be, de a tervek szerint 2002-ben már más országokban is megpróbálkozna a termékek bolti eladásával. Az Avon Magyarországon még előreláthatóan öt évig nem tervezi a kozmetikai cikkek kiskereskedelmi forgalmazását - mondta az Avon Hungary nevében Simon Virág PR specialist. A jól működő ügynökhálózat utána is megmarad, annál is inkább, mert az általuk kínált cikkek nem kerülnek az áruházakba.

A két értékesítési forma közti konkurencia elkerülésére külön termékcsaládot dobnak piacra. A fiatalok számára gyártott új kozmetikumokat csak a szupermarketekben árulják majd. A boltokban kapható Avon kozmetikumok drágábbak is lesznek, mint az ügynökök által kínáltak. Az Avon itthon a női lapokban, citylightokon és a televízióban népszerűsíti termékeit, a kampányokat eddig a DMB&B készítette. A cég a napokban ír alá szerződést egy másik reklámügynökséggel, amely az Avon termékek következő reklámkampányának lebonyolítását végzi majd.
(Forrás: HVG, Kreatív Online)

hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés