hirdetés
hirdetés
hirdetés

Avon - színésznőt váltott

Salma Hayek után Reese Witherspoon színésznővel kötött együttműködést az Avon Products. A színésznő nemcsak a hirdetéseken, honlapon és katalógusokban tűnik fel, hanem a vállalat első globális nagyköveteként részt vesz az Avon Alapítvány programjaiban is.
hirdetés
Az Avon először nevezett ki globális nagykövetet, a tisztségre Reese Witherspoon Oscar-díjas színésznőt kérték fel, aki az amerikai Avon Alapítványnál is helyet kapott, tiszteletbeli elnökként. A színésznő részt vesz a mellrák és a családon belüli erőszak elleni programokban, valamint ő lesz az Avon termékek nagykövete és a Tanácsadónők szóvivője.

“Ez az első alkalom, hogy egy híresség nemcsak szépségét adja az Avon márkához, hanem az üzleti életünk mindhárom területét - jótékonysági munkánkat, termékeinket, és Tanácsadónőinket - képviseli” - mondta Geralyn R. Breig, az Avon Products nemzetközi marketing elnök-igazgatója.

Reese Witherspoon előtt az Avon arca Salma Hayek színésznő volt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés