hirdetés
hirdetés
hirdetés

Avon - prémium terméket is árul

Christian Lacroix kreált női és férfi illatot az Avonnak, amely először bővíti prémium termékkel kínálatát. Az ősszel debütáló parfümöket ATL- és pr-kampány népszerűsíti, ez utóbbi feladatokra a Publicis Consultants kapott megbízást.
hirdetés
Christian Lacroix most először készített parfümöket az Avonnak, amely ősszel vezeti be a francia divattervező neve alatt futó Rouge és Noir nevű kozmetikumokat. Az Avon egy sajtótájékoztatón mutatta be a két Lacroix-illatot. A szervezést az Avon házon belül intézte a Publicis Consultants segítségével. Az ügynökség a pr-feladatokra kapott project alapon megbízást.

Mint megtudtuk: a termékek bevezetését szeptember 10-től négyhetes kampánnyal támogatja a társaság. A televíziós szpotok a New York-i kreatívok adaptációi, és ugyancsak nemzetközileg használt hirdetések láthatóak majd a sajtóban is.

Mint megtudtuk: ennek az Avon-kampánynak nem lesz reklámarca, ehhez Christian Lacroix ragaszkodott.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés