hirdetés
hirdetés
hirdetés

Avon - Patrick Dempsey-vel szerződött

Az Avon új férfi illatot vezet be, amelynek népszerűsítésére a Grace Klinika sorozat egyik szereplőjét, Patrick Dempsey-t kérték fel. A kozmetikai cég ősszel mutatja be az új parfümöt, a nemzetközi bevezetést jövőre tervezik.
hirdetés
Az Avon Patrick Dempsey hollywoodi színésszel kötött megállapodást. A Grace Klinika sorozatban a Dr. Derek Shepherdet alakító színész egy új parfümhöz adja az arcát. Az általa népszerűsített illatot ősszel mutatják be az Egyesült Államokban, míg a nemzetközi bevezetést 2009-re tervezik.

Érdekesség, hogy nem Patrick az első a Dempsey családban, aki együttműködik az Avonnal, hiszen a színész felesége, Jillian két éve az Avon nemzetközi sminkmestere.

Patrick Dempsey a színészet mellett fontos társadalmi kérdésekkel is foglalkozik: nemrég nyitotta meg a Patrick Dempsey Központot rákbetegek számára szülővárosában, a Maine állambeli Lewistonban. Ez az elkötelezettsége összekapcsolódik az Avonnal, hiszen a vállalat részt vesz az emlőrák elleni küzdelemben.

Mint arról a Kreatív Online beszámolt, a kozmetikai cég a női vonalán tavaly váltotta le Salma Hayek színésznőt Reese Witherspoonra, aki nemcsak a hirdetéseken, honlapon és katalógusokban tűnik fel, hanem a vállalat első globális nagyköveteként részt vesz az Avon Alapítvány programjaiban is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés