hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átszervezik a Zoom vezetőségét, Kustánczi távozik

Az erről szóló közleményt azonban Kustánczi küldte. A menendzsment visszautasítja a Zoomot ért "rosszindulatú híreszteléseket".

hirdetés

Távozik a Zoom.hu főszerkesztői pozíciójából Kustánczi Norbert. "A digitális újságírásban szerzett tapasztalatait ezentúl más területeken kívánja kamatoztatni. Távozása saját döntése, személyes ambíciója" - áll a közleményben, amelyet még főszerkesztőként ő maga küldött. 

Kustánczi egy év után távozik az újság éléről, a 24.hu főszerkesztője volt korábban.

Kustánczi Norbert

Az elmúlt hónapokban a Zoom hírigazgatója, Murányi András és Szilágyi Richárd főszerkesztő-helyettes is távoztak, illetve az elmúlt hetekben még többen: Csepregi Botondnak és Kovács Gábornak felmondtak, Fekő Ádám az Azonnali.hu-hoz igazol, míg Varjasi Viktor egy ügynökségnél folytatja.

Csepregi Botond pénteken hosszú Facebook-posztban kommentálta elbocsátását, amelyben a fizetések csúszását emlegette az egyik fő problémaként a Zoomnál. Kustánczi Norbert akkor még főszerkesztőként kérdésünkre elismerte, hogy pénzügyi gondok voltak az oldalnál, de hozzátette, hogy „Csepregi Botond és Kovács Gábor elbocsátásának a pénzügyi mellett szakmai okai voltak”.

A főszerkesztői feladatokat megbízott főszerkesztőként Farkas Csilla veszi át, ő is tavaly jött a Zoomhoz, és előtte ő is a 24.hu-nak dolgozott négy évig.

Tarjányi Péter, a Zoom.hu-t kiadó STRAT-POL Kft. egyik tulajdonosa kérdésünkre elmondta, hogy az új megbízott főszerkesztő, Farkas Csilla már a tulajdonosok elé tett egy koncepciót, és "ahogy az a médiában teljesen normális, elkezdte összeállítani a céljainak megfelelő szerkesztőségi csapatot." Tarjányi hozzátette, a kiadó másik tulajdonosa, Dosek Rita már röviden tájékoztatta a szerkesztőséget az átszervezésről.

A mostani közlemény a menedzsment nevében utasítja vissza a fizetéseket érintő "rosszindulatú híreszteléseket", jogi lépéseket terveznek a valótlan állítások miatt, írják. Tarjányi szerint összesen három alkalommal késtek a fizetésekkel, a legnagyobb csúszás állítása szerint 5 munkanapos volt.

"A múlt héten, több sajtóorgánumban megjelent híresztelésekkel szemben, a Zoom.hu átszervezésének okai többek között abból adódnak, hogy vezetőváltás történik az újságnál. A Zoom.hu működése során, a 2017 áprilisa óta eltelt másfél évben csupán néhány esetben fordult elő csúszás a fizetések kapcsán" - írják, hozzátéve, hogy szerintük "elgondolkodtató és szomorú, hogy az egyre szűkülő médiapiaci lehetőségek időszakában több médiapiaci szereplő a konkurenciaharc alantas eszközeihez nyúl, hogy egy konkurens lapot lejárasson és ellehetetlenítsen".


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés