hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átszervezik a Zoom vezetőségét, Kustánczi távozik

Az erről szóló közleményt azonban Kustánczi küldte. A menendzsment visszautasítja a Zoomot ért "rosszindulatú híreszteléseket".

hirdetés

Távozik a Zoom.hu főszerkesztői pozíciójából Kustánczi Norbert. "A digitális újságírásban szerzett tapasztalatait ezentúl más területeken kívánja kamatoztatni. Távozása saját döntése, személyes ambíciója" - áll a közleményben, amelyet még főszerkesztőként ő maga küldött. 

Kustánczi egy év után távozik az újság éléről, a 24.hu főszerkesztője volt korábban.

Kustánczi Norbert

Az elmúlt hónapokban a Zoom hírigazgatója, Murányi András és Szilágyi Richárd főszerkesztő-helyettes is távoztak, illetve az elmúlt hetekben még többen: Csepregi Botondnak és Kovács Gábornak felmondtak, Fekő Ádám az Azonnali.hu-hoz igazol, míg Varjasi Viktor egy ügynökségnél folytatja.

Csepregi Botond pénteken hosszú Facebook-posztban kommentálta elbocsátását, amelyben a fizetések csúszását emlegette az egyik fő problémaként a Zoomnál. Kustánczi Norbert akkor még főszerkesztőként kérdésünkre elismerte, hogy pénzügyi gondok voltak az oldalnál, de hozzátette, hogy „Csepregi Botond és Kovács Gábor elbocsátásának a pénzügyi mellett szakmai okai voltak”.

A főszerkesztői feladatokat megbízott főszerkesztőként Farkas Csilla veszi át, ő is tavaly jött a Zoomhoz, és előtte ő is a 24.hu-nak dolgozott négy évig.

Tarjányi Péter, a Zoom.hu-t kiadó STRAT-POL Kft. egyik tulajdonosa kérdésünkre elmondta, hogy az új megbízott főszerkesztő, Farkas Csilla már a tulajdonosok elé tett egy koncepciót, és "ahogy az a médiában teljesen normális, elkezdte összeállítani a céljainak megfelelő szerkesztőségi csapatot." Tarjányi hozzátette, a kiadó másik tulajdonosa, Dosek Rita már röviden tájékoztatta a szerkesztőséget az átszervezésről.

A mostani közlemény a menedzsment nevében utasítja vissza a fizetéseket érintő "rosszindulatú híreszteléseket", jogi lépéseket terveznek a valótlan állítások miatt, írják. Tarjányi szerint összesen három alkalommal késtek a fizetésekkel, a legnagyobb csúszás állítása szerint 5 munkanapos volt.

"A múlt héten, több sajtóorgánumban megjelent híresztelésekkel szemben, a Zoom.hu átszervezésének okai többek között abból adódnak, hogy vezetőváltás történik az újságnál. A Zoom.hu működése során, a 2017 áprilisa óta eltelt másfél évben csupán néhány esetben fordult elő csúszás a fizetések kapcsán" - írják, hozzátéve, hogy szerintük "elgondolkodtató és szomorú, hogy az egyre szűkülő médiapiaci lehetőségek időszakában több médiapiaci szereplő a konkurenciaharc alantas eszközeihez nyúl, hogy egy konkurens lapot lejárasson és ellehetetlenítsen".


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés