hirdetés
hirdetés
hirdetés

ATSzE - tiltakozik az internetadó ellen

Az Alternatív Távközlési Szolgáltatók Egyesülete (ATSzE) tiltakozik az internethozzáférést sújtó kulturális járulék bevezetése ellen. A szervezet szerint a döntés nincs összhangban sem az információs társadalom kiterjesztésére irányuló magyar állami, sem pedig az uniós erőfeszítésekkel.
hirdetés
A ATSzE tiltakozik a Parlament költségvetési bizottsága által áprilisban jóváhagyott, törvényjavaslat ellen, amely szerint valamennyi internet-hozzáférési szolgáltatás árbevétele után 0,8 százalék kulturális járulékot kell fizetnie az internetszolgáltatóknak.

A 3C, Actel, Antenna Hungária, BT Limited Magyarországi Fióktelepe, eTel Magyarország, Externet, GTS-Datanet, Rubicom, TVnet, UPC Magyarország és Verizon Magyarország vállalatokat tömörítő szervezet véleménye szerint a törvényjavaslat éles ellentétben áll az információs társadalom kiszélesítésével kapcsolatos kormányzati erőfeszítésekkel.

A kulturális járulék bevezetése az egyesület becslései szerint évi 600 millió forint előre nem tervezett kiadást jelent az internetszolgáltatók számára, amelyet azok kénytelenek továbbhárítani ügyfeleikre. A törvénymódosító javaslat elfogadása így a teljes hazai internetpiacon áremelkedést generálhat.

„Magyarországon az elmúlt években jelentősen bővült az internetezők száma, de még mindig komoly a lemaradásunk az Európai Uniós átlagtól. Az Európai Bizottság nemrégiben közzétett jelentése szerint tavaly év végén az EU 27 tagállamának átlagában 100 főre 20, míg Magyarországon 14,2 vezetékes szélessávú előfizetés jutott” – mondta el Szathmári Géza, az ATSzE elnöke, a GTS-Datanet ügyvezető igazgatója. „Habár a szélessávú hozzáférés havidíjai az elmúlt öt évben ötödükre csökkentek hazánkban, kutatások szerint az otthoni internetezés terjedésének egyik legfontosabb akadálya még mindig az ár”- tette hozzá.

Az internetszolgáltatásra kivetett kulturális járulék a szervezet álláspontja szerint így további akadály lehet a digitális írástudás terjesztésében.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés