hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átrendeződés a Blog.hu vezetésében

Barczi Imre fejlesztési vezető távozása után a Blog.hu másik meghatározó személyisége, az eddig tartalmi és menedzseri feladatokat ellátó Szily László pozíciója is megváltozott.

hirdetés

A Blog.hu „blogminiszteri” pozíciójának becézett, szerkesztői és menedzseri feladatokat egyaránt magába foglaló munkakört cserélte le Szily László az Index politika rovatára, ahol szerkesztői posztot tölt be ezentúl. Mellette a Blog.hu szerkesztői posztját továbbra is megtartja, azaz felel a tartalomért, az Index címlapján megjelenő blogajánlókért, illetve koncepciószinten előkészíti a tartalmat érintő fejlesztéseket.

A menedzseri feladatokat, azaz a salesosztállyal és a fejlesztőkkel való kapcsolattartást, partneri együttműködéseket, valamint a marketinget Sára László veszi át, aki eddig is termékmenedzserként dolgozott a Blog.hu-nál, tudtuk meg Kardos Gábortól, az Indexet is tulajdonló Közép-Európai Média és Kiadó Zrt. üzletfejlesztési vezetőjétől.

Az augusztus elsejével távozott fejlesztési vezető és Blog.hu-alapító Barczi Imrét (interjúnkat lásd a Kreatív magazin jövő héten megjelenő számában!) is belülről pótolja a cég. Kardos külön kiemelte a Franciaországban élő Szász Péter nevét, aki már két éve dolgozik távmunkában tanácsadóként a vállalatnak, de Barczi távozásával mostantól sokkal nagyobb szerepet kap a koncepcióalkotásban.

Szászt a szélesebb közönség a Kispad blog szerzőjeként, illetve a Budapest Underground fotóblog készítőjeként is ismerheti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés