hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átlag alatt a nyitottság és a kreativitás

Mit gondolnak saját településükről és milyen értékeket vallanak a városlakók - ennek járt utána a Metropol a világ 30 városában. 

hirdetés

A Metropol ingyenes napilap január 18-a és február 22-e között harminc városban 15 ezer, 18 és 49 év közötti városlakó megkérdezésével készített kutatást arról, hogy mit gondolnak saját településükről, milyen értékeket vallanak, hogyan szórakoznak, milyen médiafelületeket használnak.

Ebből a kutatásból közlünk érdekes és izgalmas adatokat. Az első sorban a harminc város válaszadóinak átlaga, a másodikban a legmagasabb, a harmadikban a legalacsonyabb százalékú európai város adatai szerepelnek, kiemelve pedig Budapest eredményei találhatók. Nem minden esetben végzett az első vagy az utolsó helyen európai település (a harminc vizsgált város közül tizenhat európai), de úgy gondoltuk, hogy a kontinentális összehasonlítás többet árul el Budapest helyzetéről, mintha Tokióval, Szöullal vagy Mumbaijal vetnénk össze. Összességében elmondható, hogy Budapest a kutatás alapján nem tekinthető nyitott, szabadelvű és kreatív városnak, az ezt firtató kérdéseknél többnyire jóval az átlag alatt szerepelt. (Az alábbi képek kattintásra nagyobbak lesznek.)

*Randstad-vidék: Amszterdam, Rotterdam, Hága és Utrecht alkotta gazdasági régió
**A kijelentésekkel egyetértők aránya a válaszadókon belül.

Az összeállítás elkészítésében segítséget nyújtott a Metropol.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés