hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átlag alatt a nyitottság és a kreativitás

Mit gondolnak saját településükről és milyen értékeket vallanak a városlakók - ennek járt utána a Metropol a világ 30 városában. 

hirdetés

A Metropol ingyenes napilap január 18-a és február 22-e között harminc városban 15 ezer, 18 és 49 év közötti városlakó megkérdezésével készített kutatást arról, hogy mit gondolnak saját településükről, milyen értékeket vallanak, hogyan szórakoznak, milyen médiafelületeket használnak.

Ebből a kutatásból közlünk érdekes és izgalmas adatokat. Az első sorban a harminc város válaszadóinak átlaga, a másodikban a legmagasabb, a harmadikban a legalacsonyabb százalékú európai város adatai szerepelnek, kiemelve pedig Budapest eredményei találhatók. Nem minden esetben végzett az első vagy az utolsó helyen európai település (a harminc vizsgált város közül tizenhat európai), de úgy gondoltuk, hogy a kontinentális összehasonlítás többet árul el Budapest helyzetéről, mintha Tokióval, Szöullal vagy Mumbaijal vetnénk össze. Összességében elmondható, hogy Budapest a kutatás alapján nem tekinthető nyitott, szabadelvű és kreatív városnak, az ezt firtató kérdéseknél többnyire jóval az átlag alatt szerepelt. (Az alábbi képek kattintásra nagyobbak lesznek.)

*Randstad-vidék: Amszterdam, Rotterdam, Hága és Utrecht alkotta gazdasági régió
**A kijelentésekkel egyetértők aránya a válaszadókon belül.

Az összeállítás elkészítésében segítséget nyújtott a Metropol.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Furcsa dolgokat szokott kérni a NASA a különböző tudományterületek vezetőitől. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés