hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átlag alatt a nyitottság és a kreativitás

Mit gondolnak saját településükről és milyen értékeket vallanak a városlakók - ennek járt utána a Metropol a világ 30 városában. 

hirdetés

A Metropol ingyenes napilap január 18-a és február 22-e között harminc városban 15 ezer, 18 és 49 év közötti városlakó megkérdezésével készített kutatást arról, hogy mit gondolnak saját településükről, milyen értékeket vallanak, hogyan szórakoznak, milyen médiafelületeket használnak.

Ebből a kutatásból közlünk érdekes és izgalmas adatokat. Az első sorban a harminc város válaszadóinak átlaga, a másodikban a legmagasabb, a harmadikban a legalacsonyabb százalékú európai város adatai szerepelnek, kiemelve pedig Budapest eredményei találhatók. Nem minden esetben végzett az első vagy az utolsó helyen európai település (a harminc vizsgált város közül tizenhat európai), de úgy gondoltuk, hogy a kontinentális összehasonlítás többet árul el Budapest helyzetéről, mintha Tokióval, Szöullal vagy Mumbaijal vetnénk össze. Összességében elmondható, hogy Budapest a kutatás alapján nem tekinthető nyitott, szabadelvű és kreatív városnak, az ezt firtató kérdéseknél többnyire jóval az átlag alatt szerepelt. (Az alábbi képek kattintásra nagyobbak lesznek.)

*Randstad-vidék: Amszterdam, Rotterdam, Hága és Utrecht alkotta gazdasági régió
**A kijelentésekkel egyetértők aránya a válaszadókon belül.

Az összeállítás elkészítésében segítséget nyújtott a Metropol.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés