hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átalakul az iProspect

Több új szolgáltatást is elindítanak. 

hirdetés

2016 elején több új szolgáltatással lép piacra az iProspect Magyarországon. Elsőként januártól az iProspect nemzetközi portfóliójában már jelen lévő, azonban helyileg, Bogár Péter és Andrási Gábor által fejlesztett Content Generation válik elérhetővé a magyar ügyfelek számára.

A szolgáltatás eleinte a ma már hagyományosnak számító Paid Search, Paid Social, Display (elsősorban GDN) és SEO szolgáltatások kiegészítőjeként funkcionált, ám miután egyre több esetben ez szolgált a SEO alapjául, több ügyfél önállóan is igényelte a megoldást a tavalyi év során.

2015 őszén az iProspect úgy döntött, érdemes kidolgozni a szolgáltatást támogató stratégiát, üzleti tervet és szervezeti vázat, valamint összeállítani az ezt működtetni tudó szakértő csapatot.
A szolgáltatáscsomag számos olyan tevékenységet foglal magában, amely kiegészíthetője lehet a Dentsu Aegis Network teljes hazai médiaportfóliójának:

- Content stratégia tervezése és lebonyolítása,
- szövegírás Paid Search, Paid Social, Display és SEO kampányok/projektek támogatására,
- videó ill. grafikai anyagok elkészítése,
- social media management,
- kisebb kreatív feladatok elvégzése a DAN média ügyfelei számára,
- blogger outreach, idővel saját bloghálózat kiépítése, mozgatása,
- analitikai szolgáltatások,
- social listening,
- valamint a klasszikus SEO szolgáltatás.

A csapat vezetője Head of Content & SEO szerepkörben Andrási Gábor. Az ő munkáját Social Media Specialistként Tőzsér Máté segíti, valamint a csapat hamarosan kiegészül szövegíróval, további SEO-szakértőkkel és designerrel is. A változással együtt az iProspect szerkezete is átalakul: a Paid Search, Paid Social és Display területek (itthon ismertebb összefoglaló nevén PPC) vezetője Bogár Péter lett. A Content Generation és SEO területekért Andrási Gábor felel, a Data&Insights és Conversion Optimization (ill. a nemzetközileg is még csak launch fázisban lévő Attribution) területek szakértője Takács Máté lesz. A három részleg munkáját Turóczi András, a Dentsu Aegis Network médiaigazgatója támogatja és segíti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés