hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átalakul a Dentsu Aegis Network hazai menedzsmentje

Turóczi András új szerepkörben. Az új CEO-t még keresik.

hirdetés

A Dentsu Aegis Network digitális és kreatív kommunikációs területeken működik, a japán Dentsu Inc. része, több nemzetközi márka alkotja, Magyarországon a Carat, Vizeum, iProspect, Isobar és a Posterscope.

A 145 országban jelen lévő cégcsoport magyar menedzsmentjében változások mennek végbe, ennek előzményeiről korábban itt írtunk.

Turóczy András

Turóczi András, aki korábban Head of Amplifi szerepben a médiaszolgáltatási területeket vezette és megbízott vezetője volt az iProspect márkának, január 1-től a csoport hazai képviseletének megbízott operatív vezetői teendőit látja el Chief Operating Officer pozícióban, ebben a minőségében közvetlenül a Dentsu Aegis Network NCE régiós COO-jának, Patrik Gamrydnak a beosztottja.

Turóczi megbízatása a CEO pozíció betöltéséig tart, ami november közepén üresedett meg, mikor Kovács Zoltán távozott a cégcsoporttól. Az ő utódjának kiválasztása folyamatban van.

Az Amplifi vezetését ideiglenesen Bacsa Gábor, a Carat Hungary ügyvezetője, az iProspect vezetését szintén ideiglenesen Eipl Vilmos, a Vizeum Hungary ügyvezetője veszi át.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Allianz Értékesítői Nap rendezvényszervezési feladatait kapta meg a cég.

Hello Hollywood címmel indul vele műsor a kereskedelmi csatornán.

Február 5-ig lehet jelentkezni a 14 hetes képzésre.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

hirdetés