hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mennek a fényre

Átalakíthatják az instore-kommunikációt az új technológiák

Vajon bekövetkezik-e végre a nagy instore-forradalom, ahogy a szakemberek évek óta jósolják? Mely eszközök, technológiák lehetnek sikeresek a jövőben? Bluetooth, digital signage, vagy valami új?
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Grammy-díjas producer, híres youtuber, és Jim Jarmusch-sal együtt dolgozó zenész is vendégként érkezik a DEX-re.

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

Varga Ákos A világítótorony stílusában vágta újra Az utolsó jedik jeleneteit.

Két év után kapott ismét tévéreklámot az ár-összehasonlító oldal.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hogy mik vannak! ;)

CsG.
#
Ezeket a az érintő képernyős megoldásokat már én is láttam több áruházban.
Az egyiken láttam egy címkét is, így felfedeztem fel, hogy ugyan azok az információk még az interneten is megtalálhatóak. ( http://site.glhungary.hu )
Nem vagyok nagyon otthon ezekben az új "csoda" vonalkódokban és egyéb digitális, rádiós technológiákban.
Ezek az érintőképernyős szerkezeteken azonban könnyen eligazodtam és hasznos információkat szolgáltattak számomra.
Cs.M.
#
Az országot járva jó néhány tescóban és plázában láttam egy érdekes, gl info
nevű érintőképernyős megoldást, ahol is megpróbálják ötvözni az instore comot helyi és országos, elsősorban turisztikai és közérdekű információkkal.
Mivel minden megyében találkoztam már vele, valószínű, hogy ki lehet vele elégíteni a Csornai Kovács Tamás által hiányolt országos promóciós lehetőséget.
Tény, hogy a digital signage megoldások nem 2 fillérbe kerülnek, de a technikai újdonságra nyitottabb vásárlókat könnyű megnyeri velük.
K.I.
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés