hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mennek a fényre

Átalakíthatják az instore-kommunikációt az új technológiák

Vajon bekövetkezik-e végre a nagy instore-forradalom, ahogy a szakemberek évek óta jósolják? Mely eszközök, technológiák lehetnek sikeresek a jövőben? Bluetooth, digital signage, vagy valami új?
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

És ami fontosabb: el is árulja.

Azt akarják, hogy mindenki gondolkozzon el, jogosan címkézi-e az embereket.

Plusz két csatorna a sales house gigásznál. A d1-en nyelvlecke is van.

A júniusi Lájkbajnokság posztjai között toronymagasan első volt egy TV2-s filmbeharangozó. Sajnos mérési hiba volt.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hogy mik vannak! ;)

CsG.
#
Ezeket a az érintő képernyős megoldásokat már én is láttam több áruházban.
Az egyiken láttam egy címkét is, így felfedeztem fel, hogy ugyan azok az információk még az interneten is megtalálhatóak. ( http://site.glhungary.hu )
Nem vagyok nagyon otthon ezekben az új "csoda" vonalkódokban és egyéb digitális, rádiós technológiákban.
Ezek az érintőképernyős szerkezeteken azonban könnyen eligazodtam és hasznos információkat szolgáltattak számomra.
Cs.M.
#
Az országot járva jó néhány tescóban és plázában láttam egy érdekes, gl info
nevű érintőképernyős megoldást, ahol is megpróbálják ötvözni az instore comot helyi és országos, elsősorban turisztikai és közérdekű információkkal.
Mivel minden megyében találkoztam már vele, valószínű, hogy ki lehet vele elégíteni a Csornai Kovács Tamás által hiányolt országos promóciós lehetőséget.
Tény, hogy a digital signage megoldások nem 2 fillérbe kerülnek, de a technikai újdonságra nyitottabb vásárlókat könnyű megnyeri velük.
K.I.

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés