hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átadták az Év Bankkártyája 2009 díjait

Bank- és hitelkártya dizájnpályázatot hirdetett a képzőművészeti egyetem és az iparművészek szövetsége. Nyolc bank húsz bankkártyával nevezett, négy kategóriában hirdettek eredményt.
hirdetés

A Magyar Képzőművészeti Egyetem (MKE) és a Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége (MKISZ) harmadik alkalommal hirdette meg az Év bankkártyája elnevezésű pályázatot a forgalomban lévő sorozatgyártású bank- és hitelkártya dizájn témában.  A versenyen négy kategóriában, nyolc bank húsz bankkártyája vett részt.

A MKE honlapja szerint a megmérettetés célja az ízlésformálás, vagyis serkenteni szeretnék a kereskedelmi bankok közötti versenyt annak érdekében, hogy minél artisztikusabb kártya-dizájnnal jelenjenek meg.

A fődíjat végül az OTP Bank nyerte el a MasterCard – "Green" kártyával, az Év lakossági bankkártyája a Budapest Bank Mastercard Főgáz kártyája, az Év prémium bankkártyája pedig az FHB Bank MasterCard Gold Betéti kártyája lett. Az Év bankártya sorozatának járó elismerést az OTP Cafeteria – Mastercard Green – Maestro PayPass hármasa kapta.

A zsűri elnöke Molnár Kálmán grafikusművész, egyetemi tanár, a bírálóbizottság további tagjai Felsmann Tamás, Gyárfás Tamás és Sára Ernő grafikusművészek voltak.

A pályázat díjazottjai három éven keresztül jogosultak használni "Az év bankkártyája 2009" logóját külső és belső vállalati kommunikációjukban.

Az év bankkártyája 2009
Az év bankkártyája 2009

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés