hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átadták az Év Bankkártyája 2009 díjait

Bank- és hitelkártya dizájnpályázatot hirdetett a képzőművészeti egyetem és az iparművészek szövetsége. Nyolc bank húsz bankkártyával nevezett, négy kategóriában hirdettek eredményt.
hirdetés

A Magyar Képzőművészeti Egyetem (MKE) és a Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége (MKISZ) harmadik alkalommal hirdette meg az Év bankkártyája elnevezésű pályázatot a forgalomban lévő sorozatgyártású bank- és hitelkártya dizájn témában.  A versenyen négy kategóriában, nyolc bank húsz bankkártyája vett részt.

A MKE honlapja szerint a megmérettetés célja az ízlésformálás, vagyis serkenteni szeretnék a kereskedelmi bankok közötti versenyt annak érdekében, hogy minél artisztikusabb kártya-dizájnnal jelenjenek meg.

A fődíjat végül az OTP Bank nyerte el a MasterCard – "Green" kártyával, az Év lakossági bankkártyája a Budapest Bank Mastercard Főgáz kártyája, az Év prémium bankkártyája pedig az FHB Bank MasterCard Gold Betéti kártyája lett. Az Év bankártya sorozatának járó elismerést az OTP Cafeteria – Mastercard Green – Maestro PayPass hármasa kapta.

A zsűri elnöke Molnár Kálmán grafikusművész, egyetemi tanár, a bírálóbizottság további tagjai Felsmann Tamás, Gyárfás Tamás és Sára Ernő grafikusművészek voltak.

A pályázat díjazottjai három éven keresztül jogosultak használni "Az év bankkártyája 2009" logóját külső és belső vállalati kommunikációjukban.

Az év bankkártyája 2009
Az év bankkártyája 2009

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés