hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átadták az Aranyrajzszög-díjakat

A Graphifest keretében idén is kiosztotta a legjobb hazai tervezőgrafikusoknak járó Aranyrajzszög-díjakat a Magyar Grafikai Stúdiók Egyesülete. Az utóbbi évek kiemelkedő tevékenységéért járó elismerést Tóth Gergely, a Mátai és Végh Kreatív Műhely art directora kapta a MüPa és a Reneszánsz Év arculatáért.
hirdetés

A Magyar Grafikai Stúdiók Egyesülete (MGSE), a Magyar Tervezőgrafikusok Társasága (MATT) és a Design Terminál idén november 8-a és 23-a között rendezte meg a budapesti Gödör Klubban a Graphifestet, amely két kiállításból és kapcsolódó előadásokból áll.

Az Oktatási és Kulturális Minisztérium (OKM) által meghirdetett Reneszánsz Évéhez kapcsolódva a MATT „A betű reneszánsza” címmel írt ki hazai és külföldi grafikusok részére pályázatot, amelynek anyagából ötven pályamű látható a tárlaton. Az MGSE 2002 óta évente rendezi meg az Aranyrajzszög-díjhoz kapcsolódó kiállítást, amely a tervezőgrafika területén tevékenykedő hazai alkotók megbízásokra és pályázatokra készített munkáiból mutat be válogatást. Az egyesület az alkotásokat négy kategóriában bírálja el.

A díjazottak: Felsmann Tamás, Tóth Gergely, Kaszta Móni és Csernák Bence
A díjazottak: Felsmann Tamás, Tóth Gergely, Kaszta Móni és Csernák Bence

Idén az Életmű-díjat Felsman Tamás kapta. A kiállítás brossúrája a következőket írta a díjazottról: „egyéni képi-grafikai világában sajátos módon tűnnek el a képgrafika és a tervezőgrafika határai. Munkái egyszerre hordozzák a távol-keleti grafikai kultúra érzékenységét és a legjobb európai tervezőgrafikai hagyományokat. A kiállításon klasszikussá vált plakátjai láthatók, amelyeket a Magyar Hematológiai Társaságnak, a Medicor Medica rendezvényeinek készített, továbbá a Discover Hungary ’90-es plakátja, valamint a Hanky Panky című amerikai film plakátja abból az időből, amikor még tényleg egyéni ízű filmplakátok készültek nálunk.”

Az utóbbi évek kiemelkedő tevékenységéért járó díjat a zsűri Tóth Gergelynek ítélte, akinek munkái közül kiemelkedően jelentős a Művészetek Palotája (MüPa) arculata, arculati kézikönyve, de az ő nevéhez fűződik a Reneszánsz Év 2008 arculatának kialakítása is. Tóth Gergely egyébként tervezőgrafikai munkái mellett a Mátai és Végh Kreatív Műhely art directori feladatait látja el.

A kulturális díjat idén az Arkas Design stúdió munkatársa, Kaszta Móni nyerte, többek között a 31 gondolat című, saját fotóit tartalmazó könyvéért és a hozzá kapcsolódó kulturális termékcsaládért, a Szépművészeti Múzeum Soul and Body című kiállításának katalógusáért, valamint a Petőfi Irodalmi Múzeum Párizs és Berlin kiállítási brossúráiért. Kaszta Móni tervezte egyébként még a Vass Cipő arculatát és weboldalát, illetve a Vince Kiadó népszerű sorozatát Budapest városrészeiről.

Csernák Bence vitte el a szuverén tervezőgrafika díját a magánnyomozó és egyéb rokon tevékenységgel foglalkozó cég, az Ulysses Team kisarculata és weboldala, a Korubo logója, arculata és weboldala, valamint az önkormányzatok és iskolák vezetői számára készült, az Észak-Pesti Térségi Információs Központ eddig elért eredményeit bemutató, „Észak-Pesti szakképzések A-Z” című kiadvány elkészítéséért.

Az Igényes Megrendelő Elismerő Oklevelet a kiállítás és a verseny szervezői idén két cég képviselőjének ítélték oda: Turkovics Mónikának, a MüPa kommunikációs és marketingigazgatójának, valamint az Ulysses Team magánnyomozó iroda ügyvezetőjének, Sasvári Rudolfnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés