hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átadták az Aranyrajzszög-díjakat

A Graphifest keretében idén is kiosztotta a legjobb hazai tervezőgrafikusoknak járó Aranyrajzszög-díjakat a Magyar Grafikai Stúdiók Egyesülete. Az utóbbi évek kiemelkedő tevékenységéért járó elismerést Tóth Gergely, a Mátai és Végh Kreatív Műhely art directora kapta a MüPa és a Reneszánsz Év arculatáért.
hirdetés

A Magyar Grafikai Stúdiók Egyesülete (MGSE), a Magyar Tervezőgrafikusok Társasága (MATT) és a Design Terminál idén november 8-a és 23-a között rendezte meg a budapesti Gödör Klubban a Graphifestet, amely két kiállításból és kapcsolódó előadásokból áll.

Az Oktatási és Kulturális Minisztérium (OKM) által meghirdetett Reneszánsz Évéhez kapcsolódva a MATT „A betű reneszánsza” címmel írt ki hazai és külföldi grafikusok részére pályázatot, amelynek anyagából ötven pályamű látható a tárlaton. Az MGSE 2002 óta évente rendezi meg az Aranyrajzszög-díjhoz kapcsolódó kiállítást, amely a tervezőgrafika területén tevékenykedő hazai alkotók megbízásokra és pályázatokra készített munkáiból mutat be válogatást. Az egyesület az alkotásokat négy kategóriában bírálja el.

A díjazottak: Felsmann Tamás, Tóth Gergely, Kaszta Móni és Csernák Bence
A díjazottak: Felsmann Tamás, Tóth Gergely, Kaszta Móni és Csernák Bence

Idén az Életmű-díjat Felsman Tamás kapta. A kiállítás brossúrája a következőket írta a díjazottról: „egyéni képi-grafikai világában sajátos módon tűnnek el a képgrafika és a tervezőgrafika határai. Munkái egyszerre hordozzák a távol-keleti grafikai kultúra érzékenységét és a legjobb európai tervezőgrafikai hagyományokat. A kiállításon klasszikussá vált plakátjai láthatók, amelyeket a Magyar Hematológiai Társaságnak, a Medicor Medica rendezvényeinek készített, továbbá a Discover Hungary ’90-es plakátja, valamint a Hanky Panky című amerikai film plakátja abból az időből, amikor még tényleg egyéni ízű filmplakátok készültek nálunk.”

Az utóbbi évek kiemelkedő tevékenységéért járó díjat a zsűri Tóth Gergelynek ítélte, akinek munkái közül kiemelkedően jelentős a Művészetek Palotája (MüPa) arculata, arculati kézikönyve, de az ő nevéhez fűződik a Reneszánsz Év 2008 arculatának kialakítása is. Tóth Gergely egyébként tervezőgrafikai munkái mellett a Mátai és Végh Kreatív Műhely art directori feladatait látja el.

A kulturális díjat idén az Arkas Design stúdió munkatársa, Kaszta Móni nyerte, többek között a 31 gondolat című, saját fotóit tartalmazó könyvéért és a hozzá kapcsolódó kulturális termékcsaládért, a Szépművészeti Múzeum Soul and Body című kiállításának katalógusáért, valamint a Petőfi Irodalmi Múzeum Párizs és Berlin kiállítási brossúráiért. Kaszta Móni tervezte egyébként még a Vass Cipő arculatát és weboldalát, illetve a Vince Kiadó népszerű sorozatát Budapest városrészeiről.

Csernák Bence vitte el a szuverén tervezőgrafika díját a magánnyomozó és egyéb rokon tevékenységgel foglalkozó cég, az Ulysses Team kisarculata és weboldala, a Korubo logója, arculata és weboldala, valamint az önkormányzatok és iskolák vezetői számára készült, az Észak-Pesti Térségi Információs Központ eddig elért eredményeit bemutató, „Észak-Pesti szakképzések A-Z” című kiadvány elkészítéséért.

Az Igényes Megrendelő Elismerő Oklevelet a kiállítás és a verseny szervezői idén két cég képviselőjének ítélték oda: Turkovics Mónikának, a MüPa kommunikációs és marketingigazgatójának, valamint az Ulysses Team magánnyomozó iroda ügyvezetőjének, Sasvári Rudolfnak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés