hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy hét alatt 2 milliárd forintot költöttünk vitaminokra és tisztítószerekre

Március első hetei egyértelműen a vegyiáruk felhalmozásáról szóltak itthon a Nielsen kutatása szerint.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Szolidaritást vállaló közlemények már a tüntetések indulása óta megjelennek, de a jó szándékú üzenetek nem aratnak feltétlen sikert.

Könyvmolyok és filmőrültek most elégedetten dőlhetnek hátra, mert egy amerikai grafikus kombinálta a két világ legjavát. 

Az A.I. Music-nál nincs több para a videók alá vágott zenék szerzői jogaival, és biztosan nem jön szembe ugyanaz a soundtrack.

A Magyar Narancs alapítója felel majd a helyi médiáért.

A világ legnagyobb PR-ügynöksége márciusban még azt állította, elegendő tartalékai vannak ahhoz, hogy elkerüljék a leépítést.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A remélhetőleg hamarosan mozikba is érkező Corpus Christi teaser plakátját a közönség választhatja ki.

Madridi buszmegállókban vált valósággá a népszerű mém.

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés