hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Artificial Group lett az év ügynöksége az Arany Pengén

Pénteken átadták az Arany Penge díjait, ahol nagyon szoros versenyben, két pont előnnyel nyerte meg az Artificial Group a Mito előtt az Év ügynöksége címet. Harmadik pedig a McCann Erickson Budapest lett. A Grand Prix-t, vagyis nagydíjat idén a zsűri nem ítélte oda egyik alkotásnak sem.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A nemzetközi pr-szövetség tagjai között hónapok óta zajlik erről egy egyeztetés.

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

A Beyond Partnerst olyan ismert szakemberek alapították, mint Havasi Zoltán, Turi Tamás és Molnár Imre.

A december 4-i Do you speak money? konferencián rengeteg mindenről szó lesz, amit a pénzügyi termékek, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról tudni érdemes.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A digitális világban minden szükséges ismeret rendelkezésre áll az üzleti sikerhez, és a fogyasztókkal is könnyebb kapcsolatba kerülni. Beszámoló a Telekom legutóbbi MOST Fórumáról.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés