hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arra vágynak, amitől a hideg futkos a marketinges hátán

Harmadik alkalommal rendezte meg Open House nevet viselő házi konferenciáját a Carbon Group. Az eseményen hagyományosan reklámszakemberek beszélgetnek nem szakemberekkel egy megadott tematika mentén, mely ez alkalommal a kamaszkor volt. A közönség soraiban vegyesen foglaltak helyet carbonosok, a cég ügyfelei, illetve egyéb ismert marketingesek.

hirdetés

„Figyelj rá! Állj készen, ha a kamasz kérdezni vagy mondani szeretne valamit. Akkor, amikor akarja és ott, ahol akarja. Így van esélyetek eredményesen kommunikálni” – ez volt a beszélgetés egyik fő, kommunikációs szempontból is hasznosítható következtetése. Az egyébként főként a kamaszkor általános problémáit tárgyaló kerekasztal résztvevői között volt Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József, azaz „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója és Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod :) című játékfilm írója és rendezője. Velük Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája beszélgetett. A filmet a délután végén le is vetítették.

A beszélgetésbe aztán becsatlakoztak többen a közönség soraiból is: reklámfilmesek mellett megszólaltak színészek és ismert marketingesek is, általánosságban a reklámok kamaszokkal kapcsolatos felelősségéről értekezve. A szakmai délutánhoz készítettek egy letölthető háttéranyagot is.

A délután célja Gosztonyi Csaba, az ügynökség tulajdonosának elmondása szerint az volt, hogy marketinges döntéshozók betekintsenek a kamaszokat övező sztereotípiák mögé, illetve megfogalmazzák felelősségüket és lehetőségeiket abban, hogy a médiaimpulzusok hogyan befolyásolják az átalakulóban lévő, önálló és boldog felnőtt létre vágyó személyiségeket. A közel ötven vendég közül végül mindössze ketten vállalkoztak arra, hogy közvetlenül chateljenek a Carbon által előre beszervezett kamaszokkal.

Ezekből a beszélgetésekből Gosztonyi elmondása szerint az derült ki, hogy a kamaszok sallangmentes, őszinte, merész, ironizáló reklámokra, a kontroll elengedésére, kiszámíthatatlan reakciókra buknak.

„Vagyis mindenre, amitől a hideg futkos egy normális marketinges hátán. De akinek van hozzá bátorsága és türelme, jó eséllyel fog értékes kapcsolatot kialakítani kamasz célcsoporttal” – vélekedett Gosztonyi.

A képre kattintva galéria nyílik, ahol megnézhetitek az esemény fotóit!

Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója
Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés