hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arra vágynak, amitől a hideg futkos a marketinges hátán

Harmadik alkalommal rendezte meg Open House nevet viselő házi konferenciáját a Carbon Group. Az eseményen hagyományosan reklámszakemberek beszélgetnek nem szakemberekkel egy megadott tematika mentén, mely ez alkalommal a kamaszkor volt. A közönség soraiban vegyesen foglaltak helyet carbonosok, a cég ügyfelei, illetve egyéb ismert marketingesek.

hirdetés

„Figyelj rá! Állj készen, ha a kamasz kérdezni vagy mondani szeretne valamit. Akkor, amikor akarja és ott, ahol akarja. Így van esélyetek eredményesen kommunikálni” – ez volt a beszélgetés egyik fő, kommunikációs szempontból is hasznosítható következtetése. Az egyébként főként a kamaszkor általános problémáit tárgyaló kerekasztal résztvevői között volt Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József, azaz „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója és Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod :) című játékfilm írója és rendezője. Velük Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája beszélgetett. A filmet a délután végén le is vetítették.

A beszélgetésbe aztán becsatlakoztak többen a közönség soraiból is: reklámfilmesek mellett megszólaltak színészek és ismert marketingesek is, általánosságban a reklámok kamaszokkal kapcsolatos felelősségéről értekezve. A szakmai délutánhoz készítettek egy letölthető háttéranyagot is.

A délután célja Gosztonyi Csaba, az ügynökség tulajdonosának elmondása szerint az volt, hogy marketinges döntéshozók betekintsenek a kamaszokat övező sztereotípiák mögé, illetve megfogalmazzák felelősségüket és lehetőségeiket abban, hogy a médiaimpulzusok hogyan befolyásolják az átalakulóban lévő, önálló és boldog felnőtt létre vágyó személyiségeket. A közel ötven vendég közül végül mindössze ketten vállalkoztak arra, hogy közvetlenül chateljenek a Carbon által előre beszervezett kamaszokkal.

Ezekből a beszélgetésekből Gosztonyi elmondása szerint az derült ki, hogy a kamaszok sallangmentes, őszinte, merész, ironizáló reklámokra, a kontroll elengedésére, kiszámíthatatlan reakciókra buknak.

„Vagyis mindenre, amitől a hideg futkos egy normális marketinges hátán. De akinek van hozzá bátorsága és türelme, jó eséllyel fog értékes kapcsolatot kialakítani kamasz célcsoporttal” – vélekedett Gosztonyi.

A képre kattintva galéria nyílik, ahol megnézhetitek az esemény fotóit!

Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója
Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés