hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arra vágynak, amitől a hideg futkos a marketinges hátán

Harmadik alkalommal rendezte meg Open House nevet viselő házi konferenciáját a Carbon Group. Az eseményen hagyományosan reklámszakemberek beszélgetnek nem szakemberekkel egy megadott tematika mentén, mely ez alkalommal a kamaszkor volt. A közönség soraiban vegyesen foglaltak helyet carbonosok, a cég ügyfelei, illetve egyéb ismert marketingesek.

hirdetés

„Figyelj rá! Állj készen, ha a kamasz kérdezni vagy mondani szeretne valamit. Akkor, amikor akarja és ott, ahol akarja. Így van esélyetek eredményesen kommunikálni” – ez volt a beszélgetés egyik fő, kommunikációs szempontból is hasznosítható következtetése. Az egyébként főként a kamaszkor általános problémáit tárgyaló kerekasztal résztvevői között volt Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József, azaz „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója és Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod :) című játékfilm írója és rendezője. Velük Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája beszélgetett. A filmet a délután végén le is vetítették.

A beszélgetésbe aztán becsatlakoztak többen a közönség soraiból is: reklámfilmesek mellett megszólaltak színészek és ismert marketingesek is, általánosságban a reklámok kamaszokkal kapcsolatos felelősségéről értekezve. A szakmai délutánhoz készítettek egy letölthető háttéranyagot is.

A délután célja Gosztonyi Csaba, az ügynökség tulajdonosának elmondása szerint az volt, hogy marketinges döntéshozók betekintsenek a kamaszokat övező sztereotípiák mögé, illetve megfogalmazzák felelősségüket és lehetőségeiket abban, hogy a médiaimpulzusok hogyan befolyásolják az átalakulóban lévő, önálló és boldog felnőtt létre vágyó személyiségeket. A közel ötven vendég közül végül mindössze ketten vállalkoztak arra, hogy közvetlenül chateljenek a Carbon által előre beszervezett kamaszokkal.

Ezekből a beszélgetésekből Gosztonyi elmondása szerint az derült ki, hogy a kamaszok sallangmentes, őszinte, merész, ironizáló reklámokra, a kontroll elengedésére, kiszámíthatatlan reakciókra buknak.

„Vagyis mindenre, amitől a hideg futkos egy normális marketinges hátán. De akinek van hozzá bátorsága és türelme, jó eséllyel fog értékes kapcsolatot kialakítani kamasz célcsoporttal” – vélekedett Gosztonyi.

A képre kattintva galéria nyílik, ahol megnézhetitek az esemény fotóit!

Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója
Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés