hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arra vágynak, amitől a hideg futkos a marketinges hátán

Harmadik alkalommal rendezte meg Open House nevet viselő házi konferenciáját a Carbon Group. Az eseményen hagyományosan reklámszakemberek beszélgetnek nem szakemberekkel egy megadott tematika mentén, mely ez alkalommal a kamaszkor volt. A közönség soraiban vegyesen foglaltak helyet carbonosok, a cég ügyfelei, illetve egyéb ismert marketingesek.

hirdetés

„Figyelj rá! Állj készen, ha a kamasz kérdezni vagy mondani szeretne valamit. Akkor, amikor akarja és ott, ahol akarja. Így van esélyetek eredményesen kommunikálni” – ez volt a beszélgetés egyik fő, kommunikációs szempontból is hasznosítható következtetése. Az egyébként főként a kamaszkor általános problémáit tárgyaló kerekasztal résztvevői között volt Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József, azaz „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója és Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod :) című játékfilm írója és rendezője. Velük Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája beszélgetett. A filmet a délután végén le is vetítették.

A beszélgetésbe aztán becsatlakoztak többen a közönség soraiból is: reklámfilmesek mellett megszólaltak színészek és ismert marketingesek is, általánosságban a reklámok kamaszokkal kapcsolatos felelősségéről értekezve. A szakmai délutánhoz készítettek egy letölthető háttéranyagot is.

A délután célja Gosztonyi Csaba, az ügynökség tulajdonosának elmondása szerint az volt, hogy marketinges döntéshozók betekintsenek a kamaszokat övező sztereotípiák mögé, illetve megfogalmazzák felelősségüket és lehetőségeiket abban, hogy a médiaimpulzusok hogyan befolyásolják az átalakulóban lévő, önálló és boldog felnőtt létre vágyó személyiségeket. A közel ötven vendég közül végül mindössze ketten vállalkoztak arra, hogy közvetlenül chateljenek a Carbon által előre beszervezett kamaszokkal.

Ezekből a beszélgetésekből Gosztonyi elmondása szerint az derült ki, hogy a kamaszok sallangmentes, őszinte, merész, ironizáló reklámokra, a kontroll elengedésére, kiszámíthatatlan reakciókra buknak.

„Vagyis mindenre, amitől a hideg futkos egy normális marketinges hátán. De akinek van hozzá bátorsága és türelme, jó eséllyel fog értékes kapcsolatot kialakítani kamasz célcsoporttal” – vélekedett Gosztonyi.

A képre kattintva galéria nyílik, ahol megnézhetitek az esemény fotóit!

Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója
Nagy Szandra, a Carbon Group stratégája, Schwechtje Mihály, a Remélem, legközelebb sikerül meghalnod játékfilm írója, rendezője, Gyurkó Szilvia gyerekjogi szakértő és aktivista, a Yelon chatszolgáltatást üzemeltető Hintalovon Alapítványtól, Balatoni József „Jocó bácsi” tanár, író, blogger és a Felelős Szülők Iskolája előadója

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés