hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatváltás és új szlogen az Auchannál

Új arculatot kapott az Auchan, amelyhez bevezető reklámkampány is kapcsolódik, melyet a DDB Budapest, az Auchan stratégiai kommunikációs partnere készített.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Urbán Zsolt hat év után köszönt le. Elnökséget és felügyelő bizottságot is választott a szervezet.

Alíz Budapesten és nyolc vidéki városban segít ajándékot választani.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Az ACG-t 5 év után váltja a Wavemaker.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A vasárnapos rögtön ki is ugrik a koncepcióból, de a középső printen is szép a két kaland szó egymástól 15 cm-re.

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés