hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatot váltott a Geometry

Arculatot vált a márkaérték-aktivációra specializálódott Geometry. A frissítés a világ 56 piacán jelen lévő ügynökség teljes vizuális megjelenését érinti, és "a cég életében már ma is jelen levő omni-channel megközelítés mellett kifejezi a márka életében a 2013-as alapítás óta végbement változásokat" - fogalmaz a közlemény.

hirdetés

Az új vizuális világ ügynökségünk modern, ambíciózus, változásokra nyitott omni-channel gondolkodását, és lendületes, optimista hozzáállásunkat tükrözi” - mondta Steve Harding, a Geometry vezérigazgatója. Az arculat a korábbinál ívesebb, folyékonyabb lett, és új színek egészítik ki - írja a közlemény.

Az új arculaton az ügynökség hamburgi irodája dolgozott. A frissítés érinti a logót és a cég színvilágát, valamint egy olyan ikonrendszer is létrejött, amely az eltérő kommunikációs diszciplínák integritását fejezi ki. Az új arculat fokozatosan jelenik meg a weboldalon, a közösségi média csatornákon és a cég prezentációiban.

További arculati elemekért kattintson!

Jon Hamm, a Geometry globális kreatívigazgatója hozzátette: „Ez az új arculat jól mutatja azon törekvésünket, hogy észrevegyük, és életre keltsük a geometrikus világunkban rejlő szépséget. Eltávolodtunk a múlt szigorú merevségétől egy sokkal folyékonyabb, ívesebb, organikus márkaidentitás irányába, amely a jövőképünket fejezi ki.”

Magyarországon a Geometry egy olyan ügynökségi csoport része a WPP-n belül, amely többek között magába foglalja az Ogilvy reklámügyökséget és az Ogilvy Public Relationst is. Sályi Réka, a cégcsoport ügyvezető igazgatója üdvözölte az új vizuális irányt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés