hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatot vált a Sorozat+

2018. július 9-től felfrissített arculattal és új logóval jelentkezik az RTL Magyarország portfóliójába tartozó Sorozat+.

hirdetés

A Sorozat+  2008. április 2. óta van jelen a hazai televíziós piacon. A képernyőn július 9-től látható új arculat modern képi elemei és a nőies színvilág a közlemény szerint arra a sokszínűségre hívja fel a figyelmet, miszerint „a műsorkínálatban minden családtag találhat kedvére való műsorokat".

Az arculatváltás mellett felfrissül a csatorna tartalmi struktúrája is. A Sorozat+-on látható július 9-től az idén 20 éves Barátok közt ismétlése, emellett olyan sorozatok is képernyőre kerülnek, mint a Borostyán, a Kisvárosi gyilkosságok, vagy az Árva angyal.

Az arculatváltást off-air kampány is támogatja: július 1-től országszerte többszáz közterületi plakát, emellett print hirdetések és online bannerek népszerűsítik a Sorozat+ csatornát (lásd alább).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Huawei reprezentatívként tálalt kutatása szerint, amelyből az derül ki, hogy a hatévesek között már csaknem mindnek volt okoseszköz a kezében.

Mármint nem azzal járnak, hanem a kommunikációs ügyfeleik közé került.

Megújítják a márka portfólió-kommunikációját.

A német utazásszervező eddig nem dolgozott ügynökségekkel, most influenszer-együttműködések is jönnek.

Ebben a szpotban senki nem azt kapja, amire igazából vágyik.

hirdetés
hirdetés

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók