hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arculatot vált a Sorozat+

2018. július 9-től felfrissített arculattal és új logóval jelentkezik az RTL Magyarország portfóliójába tartozó Sorozat+.

hirdetés

A Sorozat+  2008. április 2. óta van jelen a hazai televíziós piacon. A képernyőn július 9-től látható új arculat modern képi elemei és a nőies színvilág a közlemény szerint arra a sokszínűségre hívja fel a figyelmet, miszerint „a műsorkínálatban minden családtag találhat kedvére való műsorokat".

Az arculatváltás mellett felfrissül a csatorna tartalmi struktúrája is. A Sorozat+-on látható július 9-től az idén 20 éves Barátok közt ismétlése, emellett olyan sorozatok is képernyőre kerülnek, mint a Borostyán, a Kisvárosi gyilkosságok, vagy az Árva angyal.

Az arculatváltást off-air kampány is támogatja: július 1-től országszerte többszáz közterületi plakát, emellett print hirdetések és online bannerek népszerűsítik a Sorozat+ csatornát (lásd alább).

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!