hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arc, T-Mobile - Oszlopos Simeon az 56-osok terén

A nyolcadik Arc-kiállítás keretében Szanti Tamás - alias Atom Santi - három hetet tölt el az 56-osok terén felállított oszlop tetején egy üveggömbbe zárva. Ezalatt a közönség a T-Mobile által biztosított mobil internetes kapcsolaton keresztül léphet interakcióba az újkori aszkétával.
hirdetés
Az „Élni és túlélni Magyarországon” szlogennek megfelelően az 56-osok terén látható kiállítás alatt Szanti Tamás a helyszínen, egy performansz részeként fogja elkészíteni pályaművét, egy videofilmet. Szanti Tamás három hetet tölt  majd el a téren felállított oszlop tetején elhelyezett üveggömb lakójaként.

A projekt egy lényeges pontban eltér Oszlopos Simeon egykori aszketikus gyakorlatától, mivel célja nem a világtól való elvonulás, hanem a mobil és online kapcsolatteremtés, amelynek eszköze a T-Mobile által biztosított mobilinternet-elérés lesz.

A felhasználók e-mailt, képeket, zenét és videót is küldhetnek számára, és ebből az anyagból Szanti Tamás tervei szerint minden este szerkesztett, tartalmat tesz majd közzé a blogján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés