hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arc - új pr-ügynökséggel

Az Issues után az Arc új pr-ügynökséget bízott meg kommunikációs feladatainak ellátásával. A kiállítás kreatívkoncepciójának kialakításában is résztvevő ügynökséget nem tenderen, hanem felkérés útján választották ki a szervezők.
hirdetés
Az Arc a Heart Communications kommunikációs ügynökséggel dolgozik együtt a nyolcadik plakátkiállítás és verseny pr- és kreatívfeladatain. Az ügynökséget nem tenderen választotta ki az Arc, hanem felkérte az együttműködésre.

Mint azt a Kreatív Online megtudta, a Heart Communications nem csak a sajtókommunikációban és -kapcsolattartásban, hanem a kiállításhoz kapcsolódó kreatívok kidolgozásában is részt vett. A közös munka május elején kezdődött, és előreláthatóan szeptember végéig tart. Az idei kiállításhoz a szokásostól eltérően összesen 25-féle plakát készült, amelyeken nem a tulajdonos-szervezők, hanem a kiállító alkotók szerepelnek, akárcsak a televíziós szpotokban.

Az utóbbi két évben egyébként az Issues pr-ügynökség volt az ARC kommunikációs partnere.

Az „Élni és Túlélni Magyarországon” című, nyolcadik ARC kiállításra idén összesen 1400 pályamű érkezett. Hagyományos plakát műfajban - óriás és citylight formátumban - a zsűri döntése alapján 74 művet, a beérkezett egyperces filmek közül pedig 25 alkotást mutatnak be.

A kiállítást augusztus 30-tól szeptember 18-ig lehet megnézni a budapesti 56-osok terén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Pap Szilárd István áprilisban fog távozni a laptól.

Ali G, hardcore táncolás és Baby Shark.

Az új általános vezérigazgató-helyettes Hargitai Ádám lett, Lóczi Jánost váltja.

A Főszerkesztők Fóruma Ács Dánielt és alkotótársait díjazta, illetve kiemelt további három munkát.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés