hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arc - új pr-ügynökséggel

Az Issues után az Arc új pr-ügynökséget bízott meg kommunikációs feladatainak ellátásával. A kiállítás kreatívkoncepciójának kialakításában is résztvevő ügynökséget nem tenderen, hanem felkérés útján választották ki a szervezők.
hirdetés
Az Arc a Heart Communications kommunikációs ügynökséggel dolgozik együtt a nyolcadik plakátkiállítás és verseny pr- és kreatívfeladatain. Az ügynökséget nem tenderen választotta ki az Arc, hanem felkérte az együttműködésre.

Mint azt a Kreatív Online megtudta, a Heart Communications nem csak a sajtókommunikációban és -kapcsolattartásban, hanem a kiállításhoz kapcsolódó kreatívok kidolgozásában is részt vett. A közös munka május elején kezdődött, és előreláthatóan szeptember végéig tart. Az idei kiállításhoz a szokásostól eltérően összesen 25-féle plakát készült, amelyeken nem a tulajdonos-szervezők, hanem a kiállító alkotók szerepelnek, akárcsak a televíziós szpotokban.

Az utóbbi két évben egyébként az Issues pr-ügynökség volt az ARC kommunikációs partnere.

Az „Élni és Túlélni Magyarországon” című, nyolcadik ARC kiállításra idén összesen 1400 pályamű érkezett. Hagyományos plakát műfajban - óriás és citylight formátumban - a zsűri döntése alapján 74 művet, a beérkezett egyperces filmek közül pedig 25 alkotást mutatnak be.

A kiállítást augusztus 30-tól szeptember 18-ig lehet megnézni a budapesti 56-osok terén.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés