Arc - hanggal is
A pályázati kiírást nem szűkítették témakörökre, a szervezők ezt azzal indokolják, hogy a „téma alatt épp annyi gondolat fér el, ahány pályamű érkezik”.
A „Szabad gyakorlatok“ pályázati kategória mellett, idén is megjelöltek társadalmi tárgyú pályázati témákat a civil szervezetek és a Szociális és Munkaügyi Minisztérium ajánlásával. A „Civilek“ és a 2007-es „Esélyegyenlőség mindenki számára“ kategóriákban beküldött pályaművek részt vesznek az Arc versenyében, valamint a legjobbakat külön is díjazzák.
Tavaly mondatpályázattal bővült a pályázat, idén pedig a frappáns mondatok helyett - az óriásplakát, a citylight, valamint a videoformátumokon kívül - hanganyagokat várnak a versenyre, a Sláger Rádió támogatásának köszönhetően.
Újdonság a kiállításon az Arc+ kategória is, itt olyan nagy nemzetközi cégek vállaltak témagazda szerepet, mint például a T-Mobile, a Nike vagy a Music Television (MTV). Mint arról már beszámoltunk: az októberben induló magyar MTV logójának megtervezésére az Arc plakátkiállítás és -verseny keretében írnak ki pályázatot.
Az augusztus 30-a és szeptember 18-a között zajló kiállításra július 13-ig lehet benyújtani a pályázatokat. Tavaly összesen 1007 plakát- , 48 videó- és 189 mondatpályázat érkezett, ezek közül 98 plakát, 20 videó és 26 mondat került a Felvonulási térre.