hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arc - hanggal is

Több újdonsággal is előrukkoltak az Arc pályázat és kiállítás szervezői: idén hanganyagokkal is lehet nevezni, Arc+ cím alatt pedig új kategóriát hoztak létre. Itt a pályázati témákat nemzetközi hirdetők találják ki.
hirdetés
Az idei Arc kiállítás és pályázat a túlélés aktuális, lokális és globális kihívásaira keres megoldásokat, ezt mutatja a rendezvény mottója, az „Élni és túlélni Magyarországon!”.
A pályázati kiírást nem szűkítették témakörökre, a szervezők ezt azzal indokolják, hogy a „téma alatt épp annyi gondolat fér el, ahány pályamű érkezik”.

A „Szabad gyakorlatok“ pályázati kategória mellett, idén is megjelöltek társadalmi tárgyú pályázati témákat a civil szervezetek és a Szociális és Munkaügyi Minisztérium ajánlásával. A „Civilek“ és a 2007-es „Esélyegyenlőség mindenki számára“ kategóriákban beküldött pályaművek részt vesznek az Arc versenyében, valamint a legjobbakat külön is díjazzák.

Tavaly mondatpályázattal bővült a pályázat, idén pedig a frappáns mondatok helyett - az óriásplakát, a citylight, valamint a videoformátumokon kívül - hanganyagokat várnak a versenyre, a Sláger Rádió támogatásának köszönhetően.

Újdonság a kiállításon az Arc+ kategória is, itt olyan nagy nemzetközi cégek vállaltak témagazda szerepet, mint például a T-Mobile, a Nike vagy a Music Television (MTV). Mint arról már beszámoltunk: az októberben induló magyar MTV logójának megtervezésére az Arc plakátkiállítás és -verseny keretében írnak ki pályázatot.

Az augusztus 30-a és szeptember 18-a között zajló kiállításra július 13-ig lehet benyújtani a pályázatokat. Tavaly összesen 1007 plakát- , 48 videó- és 189 mondatpályázat érkezett, ezek közül 98 plakát, 20 videó és 26 mondat került a Felvonulási térre.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés