hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arc - hanggal is

Több újdonsággal is előrukkoltak az Arc pályázat és kiállítás szervezői: idén hanganyagokkal is lehet nevezni, Arc+ cím alatt pedig új kategóriát hoztak létre. Itt a pályázati témákat nemzetközi hirdetők találják ki.
hirdetés
Az idei Arc kiállítás és pályázat a túlélés aktuális, lokális és globális kihívásaira keres megoldásokat, ezt mutatja a rendezvény mottója, az „Élni és túlélni Magyarországon!”.
A pályázati kiírást nem szűkítették témakörökre, a szervezők ezt azzal indokolják, hogy a „téma alatt épp annyi gondolat fér el, ahány pályamű érkezik”.

A „Szabad gyakorlatok“ pályázati kategória mellett, idén is megjelöltek társadalmi tárgyú pályázati témákat a civil szervezetek és a Szociális és Munkaügyi Minisztérium ajánlásával. A „Civilek“ és a 2007-es „Esélyegyenlőség mindenki számára“ kategóriákban beküldött pályaművek részt vesznek az Arc versenyében, valamint a legjobbakat külön is díjazzák.

Tavaly mondatpályázattal bővült a pályázat, idén pedig a frappáns mondatok helyett - az óriásplakát, a citylight, valamint a videoformátumokon kívül - hanganyagokat várnak a versenyre, a Sláger Rádió támogatásának köszönhetően.

Újdonság a kiállításon az Arc+ kategória is, itt olyan nagy nemzetközi cégek vállaltak témagazda szerepet, mint például a T-Mobile, a Nike vagy a Music Television (MTV). Mint arról már beszámoltunk: az októberben induló magyar MTV logójának megtervezésére az Arc plakátkiállítás és -verseny keretében írnak ki pályázatot.

Az augusztus 30-a és szeptember 18-a között zajló kiállításra július 13-ig lehet benyújtani a pályázatokat. Tavaly összesen 1007 plakát- , 48 videó- és 189 mondatpályázat érkezett, ezek közül 98 plakát, 20 videó és 26 mondat került a Felvonulási térre.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Pap Szilárd István áprilisban fog távozni a laptól.

Ali G, hardcore táncolás és Baby Shark.

Az új általános vezérigazgató-helyettes Hargitai Ádám lett, Lóczi Jánost váltja.

A Főszerkesztők Fóruma Ács Dánielt és alkotótársait díjazta, illetve kiemelt további három munkát.

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés
hirdetés