hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aranyat szereztek a HPS pr-es kisoroszlánjai Cannes-ban

Hadnagy Luca és Medina Paloma megnyerték a cannes-i Young Lions pr szekcióját, menőség van!

hirdetés

A Kreatív Utánpótlás fotói (kattints, van még!)
A Kreatív Utánpótlás fotói (kattints, van még!)

Ezen a képen okkal nagyon boldog a HPS két pr-ese, a fotón balról jobbra Medina Paloma és Hadnagy Luca: behúzták az első hellyel járó arany oklevelet a Young Lions pr kategóriájában. Ez a hétvége óta zajló Cannes Lions reklám- és most már rengetegmindenmás-fesztivál 30 alatti fiataloknak szóló versenye.

Pr kiírás 2014 óta van, a 24 óra alatt megfejtendő briefet – kommunikációs stratégiát kell kidolgozni rá – mindig egy nonprofit szervezet adja. A magyarországi előválogatót a Kreatív Utánpótlás szervezi.

A Kreatív tudósítócsapata kedden landol a Riviérán, ha kint vagy/leszel és magyar szóra vágysz, bemutatnád a menő régiós főnöködet vagy csak ragaszkodsz hozzá, hogy izgalmas koktélokra hívd meg őket, de még nem vettétek fel a kapcsolatot, írj nekünk a This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra és jól összekötünk titeket!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés