hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aranyat nyert az Uniomedia és Heineken közös klipes kampánya az EEA-n

A többi magyar munka shortlisten maradt.

hirdetés

Ahogy korábban megírtuk, több hazai kampány is díjesélyes volt a 2019-es European Excellence Awardson. Ezek közül pedig az Uniomedia és a Heineken felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsítő munkájának sikerült díjra váltani a jelölését, aranyat nyertek régiós (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Szlovénia) kategóriában.

A projekt során egyébként az Intim Torna Illegállal és a Készenléti Rendőség rezesbandájával forgattak klipet arról, milyen következménye lehet az ittas vezetésnek. A videót lent újra megnézheted, itt pedig hosszabban is olvashatsz róla.

Az Uniomediának nem ez az első kategóriagyőzelme a versenyen, már ötödik alkalommal részesülnek az elismerésben. 2014-ben az Aegonnal az Országos Kármegelőzési Programmal nyertek, 2017-ben a Telekommal a Legyél te is informatikus! kampánnyal, 2018-ban pedig két aranyat is hazavittek, egyet a telekomos Senior Gamer Clubért, a másikat a Sanofi Pasteurnek készített tüsszentős citylighttal.

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés