hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aranyat hozott a Zebrafest

Nem jöttek be a szakemberek többségének és a szerkesztőségünknek a tippjei a Golden Drum eddigi shortlisteseinek esélyeit illetően. A Saatchi & Saatchinak sem a Facebook-fala, sem az Arielnek készített nőnapi kiállítása nem kapott díjat. Nagy Bálint és Kaszás György viszont jól látták a helyzetet: a Zebrafest tényleg elnyerte a zsűri tetszését.

hirdetés

Öt kategóriában – interaktív, média, reklámkampányok, design & art direction, valamint pr kategóriában – hirdettek eredményt tegnap a Golden Drumon. A díjkiosztón két magyar ügynökség is örülhetett: Az ACG a Wellel és a Young & Rubicammel közösen készített Zebrafestért egy aranyat kapott pr kategóriában és egy ezüstöt médiában.

Az ACG átveszi a díjat

A DDB szintén nyert egy ezüstöt médiában a Szavazz! Kampány teherautós eleméért. Ebben az öt kategóriában a 14 shortlistes helyből tehát hármat tudtunk díjra váltani eddig, az ACG pedig az Év ügynöksége rangsorban jelenleg a harmadik helyen áll.

ACG - Zebrafest-kampány

DDB - Menj szavazni!

Talán a nevezések számának drasztikus csökkenése okozta, hogy az eddigi díjazottak között csak elvétve találtunk valóban kiemelkedő munkát, sokkal több volt az olyan, amelyet mi ügynökségként nem mertünk volna benevezni. Nem véletlen, hogy a zsűri az öt kategóriában összesen két Grand Prix-t osztott ki. Design & art direction kategóriában az orosz Leo Burnett háromrészes printje lett fődíjas, amelyet a Legonak készítettek – ezt a sorozatot egyébként outdoor és sajtó kategóriában is nevezte az ügynökség.

Leo Burnett Russia - Bathyscaphe

Leo Burnett Russia - Bug

Leo Burnett Russia - Star Wars

A másik fődíj az interaktív kategóriában talált gazdára: a The Blind Preview című kampányt az amsterdami Euro RSCG készítette a Volvo S60-asnak. A kampány arra a kérdésre keresett választ, hogyan lehet egy autót piaci bevezetése előtt úgy népszerűsíteni, hogy még nem láthatja senki. A díj dicsőségét némileg torzítja, hogy a kategória zsűrielnöke maga Bram de Rooij volt, az amsterdami Euro RSCG 4D kreatívigazgatója, aki így gyakorlatilag magától vette át a fődíjat. Az integrált kampányok kategóriában a publicises zsűrielnökség mellett is csak a csoporthoz tartozó ügynökségek (Publicis, EuroRSCG, Leo Burnett) kaptak a díjat jelentő Hugo Boss karórát.

4D EuroRSCG Amsterdam - Volvo S60 - The Blind Preview

Szintén kiosztották a pirani önkormányzat által kiírt Genius Loci (A hely szelleme) pályázat első díját, amit az ukrán Kaffeine Communications két alkotója, Dima Tsapko és Anze Jereb nyertek sztereogram technikával készült plakátjaikért.

Drum

Seagull

Violin

Az öt kategóriában összesen hatvan díjat adtak át, ami 831 nevezésből kevésnek tűnik, de a díjazott munkák színvonalát nézve viszont soknak. A kontingensünknek összesen néhány munka maradt meg az emlékezetében, ezekről a Szívlapáton írtunk. Ma hirdetik ki a nagykategória shortlistjeit, jön egy nagy pr-kerekasztalról készült összefoglaló, és lerántjuk a leplet minden idők egyik legnagyobb szemfényvesztéséről, a Laibachról is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés