hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aranyat és ezüstöt nyert a Possible Budapest munkája a Clio Awardson

Bár a munkát az Iris ügynökség nevezte, a fejlesztést a Possible Budapest csinálta.

hirdetés

Gold és Silver Cliót nyert az Adidas Glitch appja a Clio Sports Awardson, tudtuk meg a Possible Budapesttől.

A kampány a Medium Innovation kategóriában nyert aranyat, és az Apps kategóriában ezüstöt, és bár az Iris ügynökség készítette, illetve nevezte, a mobile development a Possible Budapest munkája. A design egyébként a Possible Londoné.

A kampányt bemutató videót itt lehet megnézni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Neo Interactive felelt az átalakításért.

Jönnek a Mások! Animált plakát is készült.

Ráadásul menekült művészek alkotásain keresztül.

A tőle megszokott agyament stílusban.

Nyári műsorstruktúrára vált a csatorna, lesznek szünetelő műsorok.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Hosszabbított nevezési határidő: május 26.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 26.

Content+Marketing Award díjátadó és workshop május 31-én.

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

hirdetés
hirdetés