hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aranyat ért a Sabre Awardson a gémer nyugdíjasok-kampány

A Telekom és az Uniomedia közös alkotását ezen kívül az Arany Pengén és a European Excellence Awardon is arannyal díjazták.

hirdetés

Aranyérmet kapott Telekommunikáció kategóriában a Telekom Senior Gamer Klub kampánya a Sabre Awards EMEA-régiós (Európa, Közel-Kelet, Afrika) 2019 versenyén. A pr-versenyen idén hat magyar nevezés jutott döntőbe, köztük a Noguchi és Uniomedia két-két munkája, illetve a Republic és a Lounge is egy-egy kampánya. Más magyar díjazott nem volt a versenyen.

Az Uniomedia megoldása az Y-generáció és a nagyszüleik közötti technológiai (generációs) szakadékot volt hivatott áthidalni (bár a videókban nem millenialek, hanem leginkább kisgyerekek láthatók). A kampány korábban aranyat kapott a European Excellence Awardson, illetve múlt pénteken az Arany Pengén is.

„A digitális tünemények, amelyeket közösen hozunk létre, valódi értéket teremtenek, nagyon örülünk, hogy mindezt nemcsak Magyarországon, de a nemzetközi mezőnyben is elismerik. A Senior Gamer Klub ilyen példaértékű aktivitás volt” - mondta a Sabre Awards kapcsán Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója.

Balatoni Zsófia, az Uniomedia társalapítója azt tette hozzá: „A Telekom küldetése, hogy mindenkit bekapcsoljon a digitalizációba, nem is lehet kérdés, hogy az időseket is. Ennek a megoldására szállítottunk egy valódi igényeken alapuló megoldást, amely a közösségépítés és az online játékok által segít az idősebb generációt bevonni a digitális világba."

A kampányhoz készült videók a közlemény állítása szerint a Telekom Facebook-csatornájának tavalyi, Instagram-oldalának minden idők legnézettebb tartalmai lettek. Ugyanakkor 2018-ban a Telekom Facebook-csatornáján a Most-generáció című videót 391 ezerszer nézték meg (ehhez még hozzájön a Telekom Senior Gamer Klub 118 ezres megtekntése, valamint még egy 60 ezer körüli video), ellenben a Verselj bácsikkal című videó 536 ezer, míg a Hányszor gondolsz a kedvesedre 634 ezer megtekintésnél jár.

UPDATE: A videók együttesen, össznézettségük alapján valóban a Telekom FB-oldalának legnézettebb videós tartalmai voltak: a hat video összesen 782 ezres össznézettséget produkált.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Juttasd el rászorulókhoz! A JótÉtel megmutatja, hova viheted, és ha kell, a Budapest Bike Maffia érte is megy.

A tulajdonosok az eddigieknél autentikusabb, meggyőzőbb arculatra és kommunikációra vágytak.

Azt a címben már le sem mertem írni, hogy az egyik plakáton két Big Mac is egy párt alkot.

Rá találtak parkolni a Valentin-citylightra.

Legalábbis a Huawei reprezentatívként tálalt kutatása szerint, amelyből az derül ki, hogy a hatévesek között már csaknem mindnek volt okoseszköz a kezében.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés