hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arany Penge - zajlik a zsűrizés

A napokban zajlik az Arany Penge Kreatív Fesztiválra beküldött munkák zsűrizése. A munkákat külön kategória-zsűrik helyett az egyes területeket képviselő bírálók együtt értékelik. A legtöbb nevezést online munkák kapták.

hirdetés

Május 5-8. között zajlik a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által szervezett Arany Penge Kreatív Fesztivál zsűrizése. Ahogy arról a Kreatív Online beszámolt, a versenyen eltörölték az ATL és BTL kategóriák közötti különbséget, ennek megfelelően a zsűrikben is egyszerre kapnak helyet a különböző területeket képviselő szakemberek.

A végső sorrendet kialakító zsűriben ATL területről Halász Gyula (ADCH), Spielmann Gábor (Ogilvy), Havasi Gábor (McCann-Erickson), BTL területről Vekkel László (HPS), Mannhardt András (Draft FCB), Urbán Zsolt (HD Group), médiaügynökségi részről Mondok Árpád (McMedia), online részről Kádár Tamás (Kirowski), szakújságíróként pedig Szigeti Péter, a Kreatív főszerkesztője vesz részt. A zsűri elnöke Tordai Péter, a Leo Burnett kreatívigazgatója. A rövidlistákról döntő zsűritagok között a főzsűri kreatívszakemberei mellett ügyfélkapcsolati vezetők, illetve a korábbi években nyertes ügyfelek is szerepelnek, a névsor itt letölthető.

A díjakat a május 29-ei gálán adják át. Összesen 212 munkát neveztek, a legtöbbet, 36-ot online területen. Az új indoor kategóriában 8-an, progresszív kategóriában 10-en pályáztak. A legtöbb munkával nevező ügynökségek rangsoráról a szervezők a Kreatív Online kérdésére későbbre ígértek tájékoztatást.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés