hirdetés
hirdetés
hirdetés

A White Rabbit gondolta újra az Aqua webáruház kommunikációját

A termékkínálat bővülésére is utal az új szlogen. A kampánybejelentőt közöljük.

hirdetés

A White Rabbit felel az AQUA Webáruház idei kommunikációjáért, miután az ügynökség nyerte a cég meghívásos tenderét.

A márka 2018-ban kezdődött arculatfejlesztési kampányának eredményeként született meg az új a platform, ami az AQUA Webáruház egyik legfőbb jellemzőit, a gyors ügyfélszolgálatot és a gördülékeny kommunikációt helyezi a középpontba. 

A "Bármit is hozzon az élet, számíthatsz ránk!", új márkaszlogen az AQUA Webáruház termékkínálatának bővülésére is utal, hiszen a webáruház a kezdeti elektronikai termékek mellett már sporteszközöket, játékokat, barkácseszközöket, divat- és szépségápolási cikkeket is forgalmaz.

A 2019-es évre a márka négy hullámban tervez kommunikációt. A nyári kampányt az iskolakezdésre, a Black Friday-re majd karácsonyra időzített elemek követik.

Az AQUA kampánnyal tévéspotok mellett online és offline felületeken egyaránt találkozhatunk.

Alkotók
Ügyfél
Simon Bernadett – marketingigazgató, Aqua Webáruház

Ügynökség
Marcos Mendez Tanaka – senior art director
Karaba Gábor – art director
André Nunes Bueno – senior copywriter
Lénárt Ádám – copywriter
Stumpf Beáta – client service director
Katona Lilla – senior account manager

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés