hirdetés
hirdetés
hirdetés

A White Rabbit gondolta újra az Aqua webáruház kommunikációját

A termékkínálat bővülésére is utal az új szlogen. A kampánybejelentőt közöljük.

hirdetés

A White Rabbit felel az AQUA Webáruház idei kommunikációjáért, miután az ügynökség nyerte a cég meghívásos tenderét.

A márka 2018-ban kezdődött arculatfejlesztési kampányának eredményeként született meg az új a platform, ami az AQUA Webáruház egyik legfőbb jellemzőit, a gyors ügyfélszolgálatot és a gördülékeny kommunikációt helyezi a középpontba. 

A "Bármit is hozzon az élet, számíthatsz ránk!", új márkaszlogen az AQUA Webáruház termékkínálatának bővülésére is utal, hiszen a webáruház a kezdeti elektronikai termékek mellett már sporteszközöket, játékokat, barkácseszközöket, divat- és szépségápolási cikkeket is forgalmaz.

A 2019-es évre a márka négy hullámban tervez kommunikációt. A nyári kampányt az iskolakezdésre, a Black Friday-re majd karácsonyra időzített elemek követik.

Az AQUA kampánnyal tévéspotok mellett online és offline felületeken egyaránt találkozhatunk.

Alkotók
Ügyfél
Simon Bernadett – marketingigazgató, Aqua Webáruház

Ügynökség
Marcos Mendez Tanaka – senior art director
Karaba Gábor – art director
André Nunes Bueno – senior copywriter
Lénárt Ádám – copywriter
Stumpf Beáta – client service director
Katona Lilla – senior account manager

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés