hirdetés
hirdetés
hirdetés

A White Rabbit gondolta újra az Aqua webáruház kommunikációját

A termékkínálat bővülésére is utal az új szlogen. A kampánybejelentőt közöljük.

hirdetés

A White Rabbit felel az AQUA Webáruház idei kommunikációjáért, miután az ügynökség nyerte a cég meghívásos tenderét.

A márka 2018-ban kezdődött arculatfejlesztési kampányának eredményeként született meg az új a platform, ami az AQUA Webáruház egyik legfőbb jellemzőit, a gyors ügyfélszolgálatot és a gördülékeny kommunikációt helyezi a középpontba. 

A "Bármit is hozzon az élet, számíthatsz ránk!", új márkaszlogen az AQUA Webáruház termékkínálatának bővülésére is utal, hiszen a webáruház a kezdeti elektronikai termékek mellett már sporteszközöket, játékokat, barkácseszközöket, divat- és szépségápolási cikkeket is forgalmaz.

A 2019-es évre a márka négy hullámban tervez kommunikációt. A nyári kampányt az iskolakezdésre, a Black Friday-re majd karácsonyra időzített elemek követik.

Az AQUA kampánnyal tévéspotok mellett online és offline felületeken egyaránt találkozhatunk.

Alkotók
Ügyfél
Simon Bernadett – marketingigazgató, Aqua Webáruház

Ügynökség
Marcos Mendez Tanaka – senior art director
Karaba Gábor – art director
André Nunes Bueno – senior copywriter
Lénárt Ádám – copywriter
Stumpf Beáta – client service director
Katona Lilla – senior account manager

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés