hirdetés
hirdetés
hirdetés

Apple - tiltakozó felhasználók

Néhány Apple-felhasználó magyar blogger összefogott, és kiáltványt fogalmazott az amerikai Apple központ számára. A tiltakozók egyik problémája az, hogy Magyarországon nem megfelelő a márka ellátó- és szervízrendszere.
hirdetés
A Plastik.hu bloggere, Sasvári József kiáltványában úgy fogalmazott, hogy bár az Apple márka itthon is luxusnak számít a számítástechnikában, megvásárlásával korántsem kap a felhasználó annyi szolgáltatást és támogatást, mint nyugaton.

A kiáltvány mögött álló magyar Apple-felhasználók ezen szeretnének változtatni. A petíció emellett arról is szól, hogy a Magyarországon az MDS Holdingsnak kiadott kereskedelmet vegye át az Apple Inc., indítsák el itthon is az Apple zeneletöltő szolgáltatását, az iTunes Store-t, készítsék el a Macintosh operációs rendszerének magyar verzióját, valamint legyen gyorsabb és jobb a szervíz és az ellátás Magyarországon.

A bloggerek kritizálják a márka magyar honlapját is, szerintük szükség volna a nemzetközi Apple oldal magyar változatára. 

A kiáltvány szerzőit feltehetően a lengyel Apple-felhasználók hasonló kezdeményezése inspirálta: a lengyel kiáltvány publikálását követően ugyanis nem sokkal – bár az nem tisztázott, hogy annak következtében-e, - de elindult az Apple lengyelországi leányvállalata.

 
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés