hirdetés
hirdetés
hirdetés

Apple - távozó magyarországi vezető

Elhagyja az Apple magyarországi képviseletét Emanuele Massimo ügyvezető igazgató. A 11 év után távozó vezető feladatait márciustól az új vezető kinevezéséig az Apple regionális kereskedelmi igazgatója látja el.
hirdetés
Emanuele Massimo több mint tizenöt éve dolgozik informatikai területen, és 11 éven keresztül vezette a magyarországi Apple kirendeltséget.

Igazgatása alatt 2005-ben Közép-Európában elsőként Budapesten nyitotta meg kapuit az Apple Center, azóta Apple Premium Reseller néven további hat bolttal bővült a kiemelt üzletlánc.

A szakember távozását azzal indokolta, hogy új szakmai kihívásokat keres. Az informatikai területen megszerzett tudását és ismereteit más iparágakban, többek között a sport- és divat-iparban fogja kamatoztatni.

Feladatait március 1-jétől az új vezető kinevezéséig Christophe Chastan, az Apple regionális kereskedelmi igazgatója látja el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Egy normális kommunikációval és jobb repair service-el és support-al sokkal sikeresebbek lehetnének. Nem tudom ezt miért nem teszik meg. Bízom benne az új vezető ezeket
látni fogja...
#
Ha ez a váltás véletlenül azzal járna, hogy a sok értékesítése és ügyfélszolgálati panasz csökkenne... De félek, nem fog.
#
Kedves Orsolya,

Köszönjük az észrevételt, lecseréltem a logót. A távozó "régi motoros" tiszteletére fent hagytam az eredetit is, remélem nem gond.. :))

Üdv,

Balogh Dani
#
The rainbow Apple logo, used from late 1976 to early 1998.

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés