hirdetés
hirdetés
hirdetés

Anya számíthat a digitális családjára

A Magyar Telekom új, a DDB által készített Magenta 1 szpotjában Anya tér vissza szülésből dolgozni. Kampánybejelentő.

hirdetés

A Telekom új kampányának ambíciója, hogy pozitív változást idézzen elő a családi munkamegosztás, együttműködés terén - írja a szolgáltató kampánybejelentője, amit az alábbiakban idézünk.

Háttér:

A Telekom idén tavasszal kezdte meg a Magenta 1 újrapozicionálását a családok egyedi élethelyzeteihez alkalmazkodó, rugalmas szolgáltatásként. Idén ősszel a Telekom folytatja a családnarratívát, ezúttal egy sokakat érintő társadalmi feszültséghez kapcsolódva.

Kampánycél:

Több kutatás is rámutatott már a magyar családokon belüli munkamegosztás egyenlőtlenségeire: az egyik szülő, leggyakrabban az anya aránytalanul sok terhet cipel a hátán, és az ebből fakadó feszültség az egész családon érezteti a hatását. A Telekom ambíciója, hogy minél több család lépjen előre a teendők igazságosabb elosztása felé, és használja ehhez eszközként a Magenta 1 digitális kelléktárában összegyűjtött szolgáltatásokat.

Kreatívkoncepció:

Az őszi kampány filmjeiben és különböző egyéb tartalmaiban azt mutatjuk meg, hogy a család is lehet csapatmunka, ha a tagjai nyitnak az együttműködés új formáira. Egy olyan család életén keresztül tesszük ezt, amelynek tagjai éppen nagy lépés előtt állnak: az anya hamarosan visszatér gyerekei mellől a munkába. Ez a helyzet szinte minden családnak ismerős, sőt akár aktuális is lehet: egy megpróbáltatásokkal teli időszak, amelyben sok anya egyedül érzi magát a kihívásokkal szemben.

A Magenta 1-et pozicionáló filmünkben azt a pillanatot dramatizáljuk, amikor a félelmeivel küszködő anya ráébred, hogy számíthat a családja többi tagjára, akik részt vesznek az anya korábbi teendőinek elvégzésében az újonnan kialakított családi felállásban, amiben segítségükre vannak a különféle digitális eszközök és megoldások is.

A kampány része egy ajánlati film is, amelyben azt meséljük el, hogy az anya munkába állása után hogyan inspirálja az apát a Magenta 1-hez ajándékba kapott HBO GO (előfizetés és kinullázott adatforgalom) arra, hogy színesebbé tegye a gyerekekkel töltött mindennapokat.

Az alkotók listája

Magyar Telekom

Márka- és kommunikációs igazgató: Szabó Béla Attila

Marketingkommunikációs vezető: Kovács András Péter

Projekt lead: Soós Edina

Marketingkommunikációs szakértő/kampány lead: Moldván Ákos

Márka szakértő: Bödör András

Média senior szakértő: Kovács Kriszta

PR/social média: Katus Krisztina, Soós Edina

 

Kreatívügynökség: DDB

Kreatívigazgató: Galácz Karolina

Vezető stratéga: Gál Sarolta

Senior art director: Emese Gillotte

Senior copywriter: Tóth Dorottya

Ügynökségi producer: Kemenyiczki Alexandra

Account director: Palla Orsolya

Senior account managerek: Sánta Réka, Balogh Timi

 

Gyártóház: Focus Fox

Producer: Szabó Edit

Társproducer: Deimanik Balázs

Gyártásvezető: Násztor Bence

Rendező: Sós Bálint

Operatőr: Győri Márk

Vágó: Gothár Márton

Látványtervező: Törőcsik Ambrus

Colorist: Vándor Ádám

Stylist: Kisprumik Ádám

VFX: Deimanik Balázs

Zeneszerző: Parádi Gergely

 

PR ügynökség: Uniomedia

Head of Content: Kustánczi Norbert

Strategic Planner: Szabó Hedvig

Senior Account Director: Papp Enikő

 

Médiaügynökség: Wavemaker Hungary

Strategic Client Lead: Ócsai Zsuzsanna

Strategic Planner: Jenei Tímea

Media Planner: Martikán Kristóf

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés